Webshop in dierenbenodigdheden (500k omzet / Magento)

1
t2,

Wij runnen onze shops op 1 backend (Magento) waarin een grote diversiteit aan huisdiergerelateerde artikelen wordt aangeboden. Stevige omzet, lage marges. Veel potentieel.

Er wordt verkocht op basis van dropshipping, dus geen voorraad ter overname.

Prima SEO posities.

Indicatie vraagprijs: xxx.xxx euro

Meer details via PM en alleen na ondertekening geheimhoudingsverklaring.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webshop in dierenbenodigdheden (500k omzet / Magento)

5
Is de vraagprijs gebaseerd op de omzet?? Laatst ook zo'n site gezien. 1,5 miljoen netto omzet en een winst van 60k. Dat is niet gezond! Kleine marges ala, maar dit soort dingen is alleen al een enorm risico aan voorfinanciering voor inkoop... Ik zou mijn vingers er niet aan branden. Zeker niet voor een bedrag met 5 nullen.

Re: Webshop in dierenbenodigdheden (500k omzet / Magento)

6
VTE schreef:Is de vraagprijs gebaseerd op de omzet?? Laatst ook zo'n site gezien. 1,5 miljoen netto omzet en een winst van 60k. Dat is niet gezond! Kleine marges ala, maar dit soort dingen is alleen al een enorm risico aan voorfinanciering voor inkoop... Ik zou mijn vingers er niet aan branden. Zeker niet voor een bedrag met 5 nullen.
Helaas zie je dat bij steeds meer webshop. omzet omzet draaien maar winst maken ho maar. Het idee is dan met dikke omzet veel klanten kan ik de boel een keer leuk verkopen.