Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Jerome2000
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 juli 2014

Webshop in dierenbenodigdheden (500k omzet / Magento)

15 januari 2015

t2,

Wij runnen onze shops op 1 backend (Magento) waarin een grote diversiteit aan huisdiergerelateerde artikelen wordt aangeboden. Stevige omzet, lage marges. Veel potentieel.

Er wordt verkocht op basis van dropshipping, dus geen voorraad ter overname.

Prima SEO posities.

Indicatie vraagprijs: xxx.xxx euro

Meer details via PM en alleen na ondertekening geheimhoudingsverklaring.
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Webshop in dierenbenodigdheden (500k omzet / Magento)

15 januari 2015

lage marges.
Je bent in ieder geval eerlijk
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
bbob
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 mei 2014

Re: Webshop in dierenbenodigdheden (500k omzet / Magento)

15 januari 2015

veel potentieel die horen we standaard voorbijkomen. Schijnbaar niet genoeg potentieel en marge om er verder mee te gaan maar wel een bedrag van minimaal 100k willen zien.
 
Dierenspeciaalzaak
Berichten: 689
Lid geworden op: 20 juni 2012
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Webshop in dierenbenodigdheden (500k omzet / Magento)

15 januari 2015

dat kan toch alleen maar [verwijderd door beheerder] zijn :-)

Modedit; gokken over welke shop het gaat lijkt me niet de bedoeling. Het is een verkooptopic, niet een prijsvraag.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
VTE
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 september 2014

Re: Webshop in dierenbenodigdheden (500k omzet / Magento)

17 januari 2015

Is de vraagprijs gebaseerd op de omzet?? Laatst ook zo'n site gezien. 1,5 miljoen netto omzet en een winst van 60k. Dat is niet gezond! Kleine marges ala, maar dit soort dingen is alleen al een enorm risico aan voorfinanciering voor inkoop... Ik zou mijn vingers er niet aan branden. Zeker niet voor een bedrag met 5 nullen.
 
bbob
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 mei 2014

Re: Webshop in dierenbenodigdheden (500k omzet / Magento)

18 januari 2015

Is de vraagprijs gebaseerd op de omzet?? Laatst ook zo'n site gezien. 1,5 miljoen netto omzet en een winst van 60k. Dat is niet gezond! Kleine marges ala, maar dit soort dingen is alleen al een enorm risico aan voorfinanciering voor inkoop... Ik zou mijn vingers er niet aan branden. Zeker niet voor een bedrag met 5 nullen.
Helaas zie je dat bij steeds meer webshop. omzet omzet draaien maar winst maken ho maar. Het idee is dan met dikke omzet veel klanten kan ik de boel een keer leuk verkopen.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht