Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
shailin85
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 januari 2015

webwinkel telefoon accessoires te koop

25 januari 2015

webshop met telefoonhoesjes en accessoires te koop. vanwege tijdgebrek verkoop ik de webshop mail voor extra info
. Hippe overzichtelijk webshop in Apple iPhone, Samsung hoesjes en accessoires, screenprotectors. Alles is aanwezig om gelijk te beginnen enige wat je nodig hebt is een computer.
- incl. +300 hoesjes & accessoires in voorraad
- label writer + stickerrollen
- verschillende verzend enveloppen
- visite kaartje (met algemene info op zoals website)
- verpakking voor hoesjes (plastic zakjes)
- eenvoudige CMS

vraagprijs is 4500€ (incl domein etc.)

bij interresse en voor informatie mailen
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: webwinkel telefoon accessoires te koop

26 januari 2015

webshop met telefoonhoesjes en accessoires te koop. vanwege tijdgebrek verkoop ik de webshop mail voor extra info
. Hippe overzichtelijk webshop in Apple iPhone, Samsung hoesjes en accessoires, screenprotectors. Alles is aanwezig om gelijk te beginnen enige wat je nodig hebt is een computer.
- incl. +300 hoesjes & accessoires in voorraad
- label writer + stickerrollen
- verschillende verzend enveloppen
- visite kaartje (met algemene info op zoals website)
- verpakking voor hoesjes (plastic zakjes)
- eenvoudige CMS

vraagprijs is 4500€ (incl domein etc.)

bij interresse en voor informatie mailen
Kan je ook je verkoopprijs verklaren? Wat is je klantenbestand? hoe lang is de shop al online en belangrijkst wat is je omzet bruto netto.

Ik zal je nu al vertellen dat je van goede huize moet komen om uberhaupt je webwinkel met hoesjes nog te verkopen. Er zijn namelijk tientallen 'Geen tijd/veel potentie' telefoonacccessoire webwinkels die te koop staan. En dan heb ik het nog niet eens over mensen die de shop helemaal offline gooien en proberen van hun voorraden af te komen met minimaal verlies.

Nee voor een 'eenvoudige CMS' ga jij geen 4500 krijgen. Je zou kunnen proberen het voor 100 euro te slijten aan het volgende kuiken.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht