Mooie webwinkel in baby- en kinderkleding ter overname

1
Ik heb de afgelopen vier jaar een behoorlijk bekende, zeer professionele internationale webwinkel opgebouwd in baby- en kinderkleding (NL, EN, FR). Gemiddeld zo'n 8000 unieke bezoekers per maand, groot internationaal klanten- en persbestand. Omzet zo'n 35000 per jaar. Kwalitatief goede merken als Petit Louie, Kik*Kid, Kidz-Art en meer. Geen outlet. De winkel heeft zeker nog meer potentie voor iemand met drive, nieuwe frisse ideeën en (niet geheel onbelangrijk) zakelijk inzicht!

Ik heb met heel veel plezier de winkel opgezet en gerund de afgelopen jaren, maar mijn oude passies zijn weer gaan kriebelen en daarom wil ik me weer meer daarop gaan richten. Met pijn in het hart heb ik daarom besloten de winkel te koop aan te bieden.

Ben je serieus gïnteresseerd, laat het me dan weten. Prijs n.o.t.k.

Re: Mooie webwinkel in baby- en kinderkleding ter overname

3
Maan schreef:Hoi,

Kan je de URL doorsturen? Ik ben bezig om een website op te gaan zetten met babykleding maar start liever vanuit een bestaand concept. Is de site makkelijk aan te passen en wat vraag je ervoor?

Hartelijke groet,
Maan
Ik heb je een PB gestuurd

Groet, Zoetje
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Mooie webwinkel in baby- en kinderkleding ter overname

6
Dag,

graag zou ik meer informatie willen ontvangen omtrent de verkoop van uw webwinkel in baby- en kinderkleding. Ik ben zeer geinteresseerd.
Misschien dat u mij uw telefoonnr kunt geven zodat we telefonisch hier over kunnen spreken.
en evt de URL.

Graag hoor ik van u.
vr.gr. Esther