Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
leonie31
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 juni 2015

Te koop! Voorraad duurzame sieraden en accessoires

27 juni 2015

Helaas zijn we gestopt met onze webshop vanwege tijdgebrek maar we hebben nog een hele interessante voorraad met duurzame sieraden en accessoires van hoogwaardige kwaliteit.

De sieraden en accessoires zijn van diverse materialen zoals: leer, metaal (nikkelvrij), vintage stoffen, kralen, zijde, etc.

Tevens is er ook een lijn met exclusieve sieraden, deze zijn met ambachtelijke technieken gemaakt. De sieraden zijn van duurzame natuurlijke materialen zoals messing, parels, amethist, onyx etc.

Eventueel is er ook data over te nemen om direct te beginnen met een webshop.
De data betreft: productfoto’s, productomschrijvingen etc.

De voorraad:

Kettingen 60
Oorbellen 75
Armbanden 170
Exclusieve sieraden 53
Accessoires 45
Tassen 25
Totaal: 428 stuks

+ Nog 1 bak met extra sieraden en tassen (oude collectie)
+ Verpakkingsmateriaal, postdozen, tasjes en noppenfolie.
+ Stelling, voorraadbakjes voor sieraden.
+ Presentatiemateriaal voor in de winkels, materiaal voor een fotoshoot

Bent u geintressseerd of wilt u meer informatie stuur dan even mailtje.

Groetjes Leonie
 
bertje
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 februari 2015

Re: Te koop! Voorraad duurzame sieraden en accessoires

28 juni 2015

Wat is er zo duurzaam aan deze materialen of sieraden?
 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: Te koop! Voorraad duurzame sieraden en accessoires

28 juni 2015

Wat is er zo duurzaam aan deze materialen of sieraden?
Hou ik expres mijn mond... :lol:

Ik ben vooral ook benieuwd naar de 'ambachtelijke technieken'. Want er wordt geen goud of zilver bij gebruikt (dus geen goud- of zilversmid), wordt het metaal misschien nog gehamerd? Is er misschien sprake van wire wire of chain maille? Of worden de sieraden 'alleen' handgemaakt door iemand, dus het aan elkaar zetten van kant en klare onderdelen? Zoals ook de ingekochte sieraden in het buitenland in elkaar gezet worden?
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Te koop! Voorraad duurzame sieraden en accessoires

28 juni 2015

Er wordt geen website getoond, maar het is weer de zoveelste webwinkel die moet sluiten i.v.m. tijdgebrek. Ik ga hier inmiddels ook mijn vraagtekens bij zetten...
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Ludger
Berichten: 193
Lid geworden op: 27 juli 2012

Re: Te koop! Voorraad duurzame sieraden en accessoires

28 juni 2015

Er wordt geen website getoond, maar het is weer de zoveelste webwinkel die moet sluiten i.v.m. tijdgebrek. Ik ga hier inmiddels ook mijn vraagtekens bij zetten...
Een webwinkel die goed loopt sluit je denk ik niet wegens tijdgebrek. Ik denk dat het voornamelijk is dat de mensen er geen tijd meer voor over hebben omdat het toch niet genoeg loont.