Webwinkels gezocht voor verkoop fietsen + onderdelen

1
Als Distributeur en invoerder van fietsen (enkele gerenommeerde Italiaanse merken zowel race fietsen MTB's elektrische fietsen, stadsfietsen,...) en fietsonderdelen ben ik op zoek naar mensen die geïntereseerd zijn om onze producten aan te bieden via hun webshop.
De mogelijkheid to dropshipping kan besproken worden. De plaatsen zijn beperkt omdat we niet met vele webshops samen gaan werken. Ons hoofdcliënteel is nog steeds de fietshandelaars maar dit wil ik aanvullen met enkele webshops die aan verkoop doen in de Benelux

U kan me bereiken via info@eleiga.be

Re: Webwinkels gezocht voor verkoop fietsen + onderdelen

2
Beste m,

Ook ik beschik over een aantal goede domeinnamen betreft het verkopen van fietsen voor een webshop.
Als ik op uw website eleiga.be kijk, dan tref ik jammer genoeg een lege, koude website aan.

Omdat uw bericht geplaatst is op 1 april 2016, hoop ik dat de website in onderhoud is of bezig is met een verhuizing. 
Want ik heb wellicht wel interesse in (ook) dropshopping m.b.t. fietsen.


Graag uw reactie.

Re: Webwinkels gezocht voor verkoop fietsen + onderdelen

3
Beste,

De website van Eleiga is niet ontworpen om via het uiterlijk klanten te vinden. Deze website is te bekijken voor iedereen maar bestellen kan je enkel na het aanvragen van een log in.
Deze website doet dus enkel dienst voor onze dealers en deze willen de fiets die ze verkocht hebben snel terugvinden en een mooie marge. Al de rest is voor een fysieke winkel of online winkel die een bestelling plaatst bijzaak. Dit blijkt ook uit inze rondvraag bij onze klanten.

Vandaar dat onze tijd vooral gaat in het kunnen aanbieden van merken die in de Beneluc exclusief bij in te krijgen zijn en dat er een mooie marge voorzien is.
De overige tijd benutten we door langs te gaan bij fysieke fietswinkels om ons klantenbestand te doen groeien.
Op termijn zal er een nieuw en verbeterd dealer platform komen met een website. Maar dit is momenteel geen prioriteit voor ons en onze klanten omdat dit momenteel geen meerwaarde kan bieden.

Mocht u interesse hebben om met ons samen te werken hoor ik het graag.
Mocht u nog vragen hebben sta ik tot uw beschikking (best via mail of telefonisch voor een vlug antwoord)

Mvg,
Davy
OnlineZijn schreef:Beste m,

Ook ik beschik over een aantal goede domeinnamen betreft het verkopen van fietsen voor een webshop.
Als ik op uw website eleiga.be kijk, dan tref ik jammer genoeg een lege, koude website aan.

Omdat uw bericht geplaatst is op 1 april 2016, hoop ik dat de website in onderhoud is of bezig is met een verhuizing. 
Want ik heb wellicht wel interesse in (ook) dropshopping m.b.t. fietsen.


Graag uw reactie.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webwinkels gezocht voor verkoop fietsen + onderdelen

5
Beste,

Er komen in de loop van de volgende weken nog 2 merken extra bij op de site om het aanbod zo uit te breiden en dus nog extra kansen te genereren voor verkoop.
OnlineZijn schreef:Beste Davy,

Luid en duidelijk :)

Uiteraard heb ik interesse om extra inkomen te genereren met hetgeen wat jullie aanbieden. Daarom ben ik ook erg nieuwsgierig wat jullie allemaal hebben.
Ik "schrok" al toen ik de site zag ^^

Jullie gaan spoedig van mij horen.

Een fijne dag.