Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
krullen
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 juli 2016

Webshop in haarproducten voor iedereen met krullen

27 juli 2016

Krullen & Zoheb ik in 2010 gestart In 1e instantie samen met vrienden en al snel in 2011 ben ik er zelf mee verder gegaan. Krullen & Zo is altijd een project ernaast geweest. Ik heb ruime ervaring in de ICT in de internetwereld, zowel bouwen van websites en webshops als analyses.[/font]

Ik heb de site zelf gebouwd en zelf in beheer. De website is gebouwd in Magento.

Waarom stop je ermee? het was voor mij altijd een leerproject. Als je er de juiste focus op hebt en het uitbreid met andere haarproducten en markten kun je er een succes van maken  De juiste producten inkopen, inspelen op trends, misschien ook andere producten die gerelateerd zijn, beurzen. Een goed voorbeeld is www.myblackhair.nl samen met hun shop http://www.ohmyhair.nl/

Naast de webshop zit er een nieuwsbrieven systeem (Mailchimp) waarmee nieuwsbrieven verstuurd kunnen worden.

Verzenden gaat via GLS. Ook dat is geautomatiseerd via het webshop systeem inclusief Track & Trace.
De afgelopen anderhalf jaar heb ik vanwege andere projecten geen tijd meer gestoken in het verder opbouwen van de webshop. Momenteel is er nog een kleine voorraad van ik schat zo'n € 1000,- 

Er zitten dus klantgegevens in van zon 6 jaar. Op zich zijn het producten die altijd nodig zijn dus als je hier goed op inspeelt en bijv abonnementen aanbied bijv shampoo, + conditioner elke 3 maanden voor 49,95 ipv 55 euro ofzo dan kan je werken met geld wat je vast binnen krijgt, Netflix of Hello Fresh principe.

Je kan ook alleen het systeem gebruiken dus de volledig ingerichte shop, je plaatst je eigen producten en je kan een nieuwe shop beginnen.
 
Gebruikersavatar
Hairextensionsonline
Berichten: 39
Lid geworden op: 24 mei 2016
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Webshop in haarproducten voor iedereen met krullen

21 juli 2017

Ohmyhair is inmiddels uit de lucht zie ik. Is myblackhair nog beschikbaar? Wij hebben zeker interesse. Ik hoor het van je. :D
Haarverzorging tips? Clip in extensions, Lace wigs en meer. Profiteer van 100% tevredenheidsgarantie. SamsHairextensions.nl.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht