Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
veldepatrick
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 oktober 2015

Webshop te koop in Beachware (8k winst/ jaar)

19 augustus 2016

Hoi,

Ik ben Patrick en beheer al 2 jaar een leuke en goedlopende webshop in Beachware (vooral bikini's/ strandjurkjes etc). Het seizoen is nu bijna afgelopen en heb besloten dat dit mijn laatste jaar is. Ofwel, ik zoek een opvolger/ koper voor deze shop. Ik heb meerdere (grote) projecten en dit blijkt absoluut een valkuil te zijn, beter is om te focussen op 1 project en de rest te laten vallen. Daarom wil ik deze shop verkopen.
Ergens vind ik dit wel jammer, want er zit ondertussen veel tijd, geld en energie in. De shop draait vrijwel volledig organisch met uitzondering van 1 Tradetracker campagne (affiliate). Dus verder geen marketing kosten.

De netto winst (na aftrek van alle kosten) bedroeg over afgelopen jaar ongeveer 8000 euro. We hebben momenteel nog een voorraadwaarde van 15.000 euro. 

Omdat ik de shop graag wil verkopen ergens in de komende maanden is mijn vraagprijs slechts 15000 euro. 

Alle gegevens en statistieken zijn uiteraard verkrijgbaar als je serieuze interesse hebt. 

Ik zie je reactie graag tegemoet. Je kan me mailen op veldepatrick@hotmail.com, of bellen op 06-16443930

Vriendelijke groet,
Patrick van der Velde
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Webshop te koop in Beachware (8k winst/ jaar)

19 augustus 2016

Wellicht kan je in het topic al iets meer gegevens plaatsen, je vraagt om relatief veel geld en zo is het niet te beoordelen of dit terecht is.

De echte details kan je dan alsnog op aanvraag sturen.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht