Webshop ter overname

1
Webshop welke zich richt op de verkoop van geimporteerde frisdranken (energy drink). Hoewel een niche product, een grote potentiele doelgroep, voornamelijk in de leeftijd van 16-25 jaar.
Webshop draait nu 2 jaar op het SEOshop platform. In die 2 jaar tijd geen geld geinvesteerd in marketing en reclame. De webshop behaalt enkel omzet op organische bezoeken (zo'n 100 per dag).
  • Conversie 2%
  • Gemiddelde orderwaarde €33,29
  • Op dit moment 3 leveranciers (ruim 150 producten)
De webshop is met haar producten de goedkoopste in NL, DE en BE en krijgt daarnaast veel aanvragen voor B2B handel.
Op dit moment wordt er vrijwel geen tijd in de webshop gestoken in verband met andere projecten. Deze webshop is een ideale basis voor iemand die een webshop wil beginnen welke reeds bekend is bij de doelgroep of als aanvulling op een bestaande webshop.
Wat krijg je voor deze prijs?
  • De webshop die draait op het SEOshop platform (€49,- per maand)
  • Volledige voorraad met inkoopwaarde van +€4.000,-
  • Huidige leveraniersinfo
  • Facebookpagina (1.100+ likes (Nooit reclame voor gemaakt, veel potentie!)
  • Grote potentiele B2B afzet markt
Vraagprijs € 4.900
Verkoopprijs huidige voorraad is +- €7.000

Re: Webshop ter overname

3
Goedenavond,

Mijn interesse is gewekt. Ik heb al een webshop in een andere branche en ben op zoek naar uitbreiding.
Graag ontvang ik wat meer informatie:
- Hoeveel tijd besteed je wekelijks aan de webshop?
- Hoeveel fysieke ruimte is er nodig om de voorraad op te slaan?
- Bevinden de landen van waaruit je importeert zich binnen of buiten de EU?
- Je geeft aan dat je B2B aanvragen hebt: Heb je voor Nederland dan een alleenrecht voor dit product?
- Laten de marges B2B leveringen wel toe?
- Wil je de URL van de webshop doorgeven, zodat ik de webshop en het assortiment kan bekijken?

Alvast bedankt,

Fanny
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.