Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
bibiana
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 september 2016
Contacteer:

Teksten voor webshops

12 september 2016

Nog te vaak zien wij webshops met een slechte productomschrijving, taalfouten of het helemaal ontbreken van de juiste informatie.
Daarom bieden wij voor webshops een korting van 10 procent aan op teksten/ content voor de webshop.

Verhoog niet alleen het aantal bezoekers met voldoende content, weet ook de aandacht te trekken en de klant enthousiast te maken.
Vraag vrijblijvend de tarievenkaart aan en vermeld de code webshop16. Dan krijg je een aangepaste kaart met lagere tarieven dan normaal.

Lees ook de verschillende blogs door en ontdek wat teksten voor jouw webshop kunnen betekenen.

Aanbieding geldig tot 30 september 2016.
Bezoek de website www.biancawalraven.nl

Copywriter | tekstschrijver
 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: Teksten voor webshops

13 september 2016

Mag ik een opmerking plaatsen?

ik lees bij de productbeschrijving tektsten de tekst die aangeprezen wordt om de losse paperclip te verkopen (onderaan de pagina).
Denk je nou echt dat iemand 7 volle regels tekst gaat doorploeteren voor de aankoop van een paperclip?

Mensen lezen juist niet of niet goed. Zelfs een korte aanduiding met de maten wordt al over het hoofd gezien.
Hoe meer tekst, hoe minder er gelezen wordt.

Een goede productomschrijving is juist kort en duidelijk.
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Teksten voor webshops

13 september 2016

Ik heb al op de lagere school geleerd dat goede zinnen niet mogen beginnen met Maar of En. In de blogs van Walraven kom ik dat regelmatig tegen.
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Teksten voor webshops

13 september 2016

Ze hebben een "losse paperclip" dan ook maar als een voorbeeld gekozen. 
Zoals: geen talloze paperclips op je bureau maar alleen de losse paperclip!
Ik ben wel nieuwsgierig gemaakt van hoe handig dat zal zijn in gebruik! Wat is een "losse paperclip"? Foto erbij en ik koop hem ;-)

Een goede productomschrijving is juist kort en duidelijk.
Ik denk dat de product aanprijzing kort en duidelijk moet zijn en de omschrijving zo uitgebreid mogelijk met keywoorden voor seo.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
bibiana
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 september 2016
Contacteer:

Re: Teksten voor webshops

13 september 2016

Mag ik een opmerking plaatsen?

Een goede productomschrijving is juist kort en duidelijk.


Natuurlijk mag dat, en wij waarderen uw feedback. Ik denk dat de uitleg niet duidelijk is. We gaan eens bekijken hoe dit duidelijker gemaakt kan worden. bedankt!
Bezoek de website www.biancawalraven.nl

Copywriter | tekstschrijver
 
bibiana
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 september 2016
Contacteer:

Re: Teksten voor webshops

13 september 2016

Ik heb al op de lagere school geleerd dat goede zinnen niet mogen beginnen met Maar of En. In de blogs van Walraven kom ik dat regelmatig tegen.

Helemaal gelijk in, er stond in de blog m.b.t webshop inderdaad één zin die met maar begon, en in een andere blog ook. Prima opgemerkt! Ook de tekstschrijver maakt wel eens fouten. Overigens is het niet zo dat een zin nooit met 'en' of 'maar' mag beginnen: dit is een groot misverstand. Zakelijk gezien ziet het er wel netter uit om dit weg te laten.
Bezoek de website www.biancawalraven.nl

Copywriter | tekstschrijver
 
bibiana
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 september 2016
Contacteer:

Re: Teksten voor webshops

13 september 2016

Ik denk dat de product aanprijzing kort en duidelijk moet zijn en de omschrijving zo uitgebreid mogelijk met keywoorden voor seo.

Het ging zich in het voorbeeld dan ook meer om het enthousiast maken van de klant. Wij hebben inmiddels gemerkt dat veel webshop-eigenaren de boodschap hierachter niet begrijpen. Daarom  is er gekozen voor een andere uitleg. Bedankt voor de feedback.
Bezoek de website www.biancawalraven.nl

Copywriter | tekstschrijver
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht