Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
LH94
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 oktober 2016

Webshop met voorraad te koop (modebranche)

07 oktober 2016

Hallo allemaal,

Ben jij een ondernemend type? En ben jij gek op kleding, sieraden, schoenen en accessoires?! Dan is de verkoop van mijn webshop jouw kans om je eigen webshop te runnen in de modebranche! Wegens tekort aan tijd (afstuderen) bied ik mijn webshop te koop aan. Het uitgangspunt van mijn webshop is dat mode voor iedereen toegankelijk moet zijn. Op deze manier heeft iedereen mogelijkheid om er op en top fashionable uit te zien! Ik verkoop een gevarieerd assortiment aan kleding, accessoires, schoenen en sieraden geïnspireerd op de laatste trends. De bedrijfsnaam en tevens domeinnaam en is heel breed in de zin dat de webshop veel mogelijkheden heeft tot uitbreiding van het assortiment. Dit bied jou alle mogelijkheden dus tot uitbreiding.

Wat krijg je erbij?
- Geheel draaiende website (gebruiksvriendelijk en startklaar) waarvoor geen CSS of HTML kennis nodig is. De webshop draait op SEOshop/LightSpeed, professionele webwinkel software. Alle functies die je nodig hebt als webshop zijn geintegreerd in de backoffice. Het is een gebruiksvriendelijk besturingssysteem waardoor het erg prettig werkt. (Maandelijkse kosten €49)
- E-mail info@.....
- Facebookpagina met +/- 7500 likes
- Instagrampagina met +/- 2500 volgers
- Twitterpagina met +/- 70 volgers
- Nieuwsbriefabonnees +/- 60
- Voorraad met inkoopwaarde van +/- €4.000
- Opbergboxen
- Cadeauzakjes, verzendenveloppen, stickers en zeil
- Leveranciersgegevens

Al met al dus helemaal compleet. Je kunt in principe direct starten en een leuk zakcentje bijverdienen. 

Ik vind het belangrijk om continiuteit te bieden aan mijn klanten, maar dit lukt mij door tijdgebrek helaas niet. Ik heb veel tijd en energie gestoken in mijn webshop en hoop daarom iemand te kunnen vinden die met dezelfde passie mijn webshop wil overnemen.

Heb jij vragen of interesse? Stuur mij dan een berichtje. Ik zal je dan aangeven om welke website het gaat en wat de vraagprijs precies is. 
 
cvkalkeren
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 november 2016

Re: Webshop met voorraad te koop (modebranche)

03 november 2016

Je hebt pb.
 
Creator
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 november 2016

Re: Webshop met voorraad te koop (modebranche)

09 november 2016

U heeft pb
 
Glitz
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 november 2016

Re: Webshop met voorraad te koop (modebranche)

10 november 2016

ik heb je gemaild
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
cvkalkeren
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 november 2016

Re: Webshop met voorraad te koop (modebranche)

23 november 2016

Hebben jullie iets van haar vernomen?
 
LH94
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 oktober 2016

Re: Webshop met voorraad te koop (modebranche)

02 januari 2017

Mails zijn bij ongewenst gekomen. Ik neem contact met jullie op!
 
schooldijk6270
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 december 2016

Re: Webshop met voorraad te koop (modebranche)

04 januari 2017

Hallo Heb je voor mij de url kan ik kijken als dit wat voor mij is.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht