Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
MD16
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 december 2016

Webshop ter overname aangeboden (baby/kind)

05 december 2016

Ter overname aangeboden:

Complete webshop in wafelstofproducten (ook wel koeka look genoemd) en pluche knuffels. Volledig geautomatiseerde order-, facturatie, etc processen.
De shop ondersteunt alle gangbare betaalmogelijkheden en er zijn diverse koppelingen met boekhoudprogrammas en verzendbedrijven mogelijk.

Ruim 1.000 likes op facebook en ook via zoekmachines worden we vaak gevonden omdat de shop al langere tijd loopt.

Omdat het een bestaande shop betreft is het opzetten en de gehele inrichting al klaar. Deze (opstart)kosten heeft u dus niet meer.
Alles is simpel aan te passen en/of om te bouwen. De shop is ook voorzien van een SSL certificaat.

Het geheel heeft zeer veel (doorgroei)mogelijkheden, helaas komen wij hier door tijdgebrek niet aan toe.
Overname in overleg. In z'n geheel of gedeeltelijk. Vrijwel alles is bespreekbaar.

Ideaal om direct aan de slag te gaan vanuit huis en/of naast een andere baan!

Bij interesse ontvang ik graag een email bericht, zodat ik u meer informatie kan toesturen.
 
Patricia1978
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 mei 2015

Re: Webshop ter overname aangeboden (baby/kind)

17 februari 2017

Is de webshop er nog ? Zoja kunt u meer info geven
 
Jb86
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 april 2017

Re: Webshop ter overname aangeboden (baby/kind)

10 april 2017

Is dit nog beschikbaar?
Graag verneem ik van u
 
Melissasmit
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 juni 2017

Re: Webshop ter overname aangeboden (baby/kind)

07 juni 2017

Is deze webshop nog steeds te koop?
Graag zou ik wat meer informatie willen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht