Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Meeren
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 januari 2017

Webshop elektrische fietsen en webshop budget fietsen

03 januari 2017

Heb je al een fietsenwinkel of zijn fietsen helemaal jouw ding? Dan is dit je kans, een magento multistore omgeving met twee shops. Shop 1 gericht op de verkoop van elektrische fietsen en alles wat daarmee te maken heeft. Shop 2 gericht op budget fietsen. Biede met prachtige domeinnamen![/size]

Elektrische fietsen
Uitstekende groei potentie gericht op elektrische fietsen, ombouw van elektrische fietsen en accu revisies. Deze (winter) maand 1300 bezoekers (organisch). De grootste uitdaging licht in het organiseren van alle kanalen (leverancieren, transporteuren en communicatie naar klanten)

Budget Fietsen
Afgelopen zomer gestart met deze shop en gemiddeld 25 orders per maand enkel met google shopping, met mooie groeipotentie. Deze (winter) maand 700 bezoekers (organisch). Inclusief 2 goede dropship leverancieren!

- Beide urls
- Magento 1.9.2 webshop met verschillende luxe plugins (amasty seo toolkit, amsty layered navigation, xtento stock management, etc) Hosting maandelijk €50,- + certificaat https al betaald.
- Facebookpagina
- Leveranciersgegevens

Al met al dus helemaal compleet!

Heb je vragen of interesse? Stuur mij dan een bericht en ik stuur je binnen 24 uur een reactie.
 
schooldijk6270
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 december 2016

Re: Webshop elektrische fietsen en webshop budget fietsen

04 januari 2017

heb je een url voor mij
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht