Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
jans
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 januari 2017

Webshop in VW-onderdelen met 40k voorraad

09 januari 2017

Wegens tijdgebrek aangeboden: Magento Webshop in VW (en enkele Audi-) onderdelen.
Exact een jaar geleden gestart als hobby, maar ik krijg het niet gecombineerd met mijn normale werk en gezinsleven.

Aangeboden wordt:
  • Een Magento webshop (1.9.2.2) met +/- 600 verschillende artikelen
  • Deze artikelen vertegenwoordigen een verkoopwaarde van +/- 40.000 euro (producten staan zeer scherp geprijsd te koop)
  • Omzet binnen 1 jaar (zonder enige vorm van reclame): 6000,- aantoonbaar via webshop en nog enkele duizenden euro’s via andere kanalen
  • Door gebruik te maken van unieke caching methode draait deze snelle Magento shop op een hostingpakket van 60 euro per jaar! (ipv 100,- of honderden per maand)
  • Leveranciersgegevens worden meegeleverd
Zeer hoge marges.

Vraagprijs: 12.500

url: http://bit.ly/2jk2FCP
 
VTE
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 september 2014

Re: Webshop in VW-onderdelen met 40k voorraad

09 januari 2017

Dus je hebt zeg maar 5 keer je jaaromzet aan voorraad liggen? :shock:
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Webshop in VW-onderdelen met 40k voorraad

10 januari 2017

Misschien handiger om de inkoopwaarde te vermelden. Ook gezien dat je aangeeft dat je hoge marges hanteert.
 
smarttag
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 januari 2016

Re: Webshop in VW-onderdelen met 40k voorraad

18 januari 2017

Beetje raar verhaal. Je hebt voorraad van 40k liggen. Je draait 6k per jaar omzet, unieke caching zodat je op een hosting van 60 euro per jaar zit? Welke caching is zo goed dat je een fatsoenlijke server ontloopt? Cloudfare en dat soort diensten kunnen je een hoop helpen maar een fatsoenlijke bak is wel de basis. Wat is de winst marge want 6k omzet is leuk maar als daar een gezonde marge van 20% ongeveer op zit en al je kosten eraf (opslag etc) dan duurt het wel ff voordat ik 12.5k terug verdien.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Wallgrind
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 januari 2017
Contacteer:

Re: Webshop in VW-onderdelen met 40k voorraad

18 januari 2017

Opzich valt over de snelheid niks te zeggen, best ok
Tevens zie ik ook geen KVK op BTW nummer op je shop staan dus dat is ook best wel een beetje vreemd
Voor de rest denk ik wel dat hier een prima goed lopende de shop van is te maken of om voort te zetten. SSL er op beetje aanpassing hier en daar en dan nog een beetje reclame maken
Prestashop - Hosting, Support, Managed Cloud VPS - https://www.wallgrind.nl
Wallgrind Solutions - Webshop op maat https://www.wallgrind.nl
 
i-mobile
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 februari 2012

Re: Webshop in VW-onderdelen met 40k voorraad

18 januari 2017

Er wordt bij iedere te koop gezette webshop met potentieel gestrooid maar bij deze winkel is dat best van toepassing denk ik. Moet wel ongelofelijk veel gebeuren aan teksten toevoegen, menu's duidelijker en vele tussen menu's toevoegen, vertrouwen winnen enzovoort. Maar de producten bederven niet, sterker nog de vraag groeit naarmate ze ouder worden. Wel schrik ik van de omzet, 500 euro per maand dat is wel heel erg in de hobby hoek. Hoeveel unieke bezoekers komen er per maand langs?
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht