Webshop te koop (beauty)

1
Hallo allemaal,

Na bijna 6 jaar bezig te zijn geweest met mijn webwinkel, wordt het voor mij tijd voor iets nieuws en dat betekent ook dat ik (met pijn in het hart) afscheid ga nemen van mijn webshop. Daarom bied ik hierbij te koop aan:

Complete, draaiende webwinkel in de beautybranche met naamsbekendheid, voorraad, leveranciersgegevens, domeinnaam, emailadressen, social media profielen, website (prestashop, heeft wel onderhoud nodig), storemanager + licentie, nieuwsbriefabonnees, klanthistorie, productfoto's, media/perscontacten, archief, verpakkingsmateriaal etc. etc. etc. dus eigenlijk alles er op en er aan wat je nodig hebt.

De site draait gewoon nog live en is daarom eenvoudig en zonder al te veel moeite over te nemen. Meer info en details deel ik graag in een privébericht, stuur mij een berichtje en ik beantwoord al je vragen :)

- indicatie maandelijkse bezoekers: 800
- welke branche: beauty
- indicatie omzet: €4000
- indicatie winst: €2000
- indicatie waarde voorraad: €1500
- oprichtingsdatum: 1 april 2011

De webwinkel heeft een voor de Nederlandse markt redelijk uniek assortiment, en een aantal 'eigen merk' artikelen. Voor een aantal producten heb ik aparte domeinnamen geregistreerd, deze kunnen indien gewenst ook worden overgenomen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webshop te koop (beauty)

5
jahn schreef:Hallo Tanya, mag ik weten om welke website het gaat en wat voor leveranciers je hebt? Neem aan geen dropship?

Hoor het graag!
Je hebt een pb :)