Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
JJ123
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 december 2016

Webwinkel te koop!

29 januari 2017

Bij deze bied ik mijn webshop aan! Een webshop in sporten en spellen, een hele mooie branche! 
Webshop draait op Seoshop en staat online!

Wat krijg je allemaal bij de webshop?
Domeinnaam (www.youngsports.nl
Gehele webshop op Seoshop (thema kan je dagelijks aanpassen en naar eigen stijl invullen) 
Logo's
Leveranciers en verzendingspartij
Webwinkelkeur (t.w.v 174 euro)
Webshop op bedrijvenpagina (t.w.v 242 euro)
Producten (inkoopwaarde ongeveer 1500 euro)
verpakkingsmateriaal (inkoopwaarde ongeveer 100 euro)
Promotiemateriaal (ongeveer 300 euro)
Facebookpagina (129 likes)

Aantal cijfers van de webshop:
- Ruim 1 jaar oud (gestart in september 2015)
- Omzet in 1 jaar van ruim 2000 euro
- Gemiddelde orderwaarde van 39 euro
- Ruim 2000 unieke bezoekers sinds start
- Ruim 10000 pageviews sinds start

In de webwinkel zit heel veel potentie. Er staan nu maar 38 producten in de webshop, wanneer als dit meer wordt zal de omzet gaan stijgen en zal de seo ook hoger worden. Ik heb een aantal hele goede producten die er mooi tussen zouden passen. 

Doordat ik geen tijd meer heb voor de webshop, maar het zonde is om hem van de markt te halen (aangezien er mooie groeikansen hiervoor zijn), verkoop ik hem. 

Verkoopprijs is 2300* euro, een tegenbod mag natuurlijk altijd. 

Geïnteresseerd geraakt? Neem dan contact met mij op of laat een berichtje achter en ik zal u nog alle ander nodige informatie vertellen en vertellen wat de groeikansen zijn voor de webshop! Daarnaast zal ik je met heel de overstap helpen (onder andere een training in Seoshop, indien gewenst) en zal ik in de begin periode ook alle hulp bieden, mocht dat nodig zijn.

* Prijs is gebaseerd op de kosten die je er allemaal bij krijgt (Webwinkelkeur, voorraad enz). 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht