Webshop in gamekeys te koop

1
Bij deze verkoop ik mijn goedlopende webshop waar game & software keys worden verkocht. Ik heb op het moment geen tijd om deze website te kunnen bijhouden inzake administratie etc. (Werk 6 op 7 en sport regelmatig)

De keys worden aangekocht bij een internationale firma. Het systeem is automatisch gelinkt met een plugin waardoor de voorraad, prijzen etc. automatisch worden aangepast.
Uiteraard heb je ook de optie om een bulk te kopen voor een goedkopere prijs waardoor je de keys handmatig kan invoegen (lijn per lijn of met een txt bestand).
Ook kan je bijvoorbeeld samenwerken met een andere leverancier. Hiervoor ga je dan een nieuwe productpagina aanmaken en de keys zelf ingeven indien je geen link hebt met de leverancier door middel van een plugin bijvoorbeeld.

De keys worden automatisch naar de klanten doorgestuurd wanneer ze een order plaatsen en de betaling uitvoeren.

Omzet sinds 09/15 tot nu is 9.600,00 euro.
Winstmarge is 40%
Paginaweergaven per maand: +- 2200
Aantal bezoekers per maand: +- 700
Aantal geregistreerde klanten: 207
Aantal orders tot nu toe: 517
Gemiddelde maandomzet : 1.800,00 euro

De klanten bestaan voornamelijk uit Nederlandse particulieren.

Richtprijs: xxxx,xx

Gelieve contact op te nemen via de pagina voor meer vragen.

Re: Webshop in gamekeys te koop

2
Hi,

Heb je deze nog beschikbaar voor overname?
Zou wel graag wat informatie willen, zag dat jij hem paar maanden terug ook hebt overgenomen als beginner, correct if wrong.

Mag ook via prive bericht.