Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Altrastar
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 maart 2017

Te koop gevraagd webshop op basis van dropshipping

19 maart 2017

Ik ben op zoek naar een overname van een webshop die minimaal gemiddeld 2000 euro per maand aan winst heeft.
Hieronder een opsomming waar de webshop aan voldoet:

- De webshop draait al een paar jaar.
- Een webshop die niet helemaal opnieuw moet worden opgebouwd door achterstallig onderhoud (ouderwets).
- Professionele uitstraling.
- Kan een intellectueel eigendom zijn (auteursrecht, merkenrecht, octrooirecht).
- Het moet op basis van dropshipping zijn en een product dat aanspreekt of goed in de markt ligt. Niet aan trend onderhevig.
- Qua branche geen voorkeur.
- Domeinnaam zit bij de prijs inbegrepen.
- Tevens bevat de site diverse koppeling naar o.a. bol.com, beslist.nl, kieskeurig.nl etc. etc
- Dropshipleverancier bekend na overname.
- Goed google zoekresultaat (dmv seo geschreven tekst), liefst niet met AdWords,
- 100% zoekmachinevriendelijk. Google module.
- Voldoende aantoonbare website bezoekers.
- Gebruiksvriendelijke webshop.
- Goede conversie.
- CMS.
- Volledig responsive.
- Betaalmodule met de meest voorkomende betaalmogelijkheden.
- Webshop is flexibel opgebouwd.
- Communicatie module.
- Klantbeheer module.
- Webshop keurmerk.
- Beveiligde verbinding webshop.
- betaalverkeer moet geoptimaliseerd zijn voor mobiele apparaten.
- Een redelijke verkoopprijs van de webshop.

Stuur een bericht naar mijn email voor verdere informatie verstrekking of onderhandelingen m.posthoorn@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Michel Posthoorn
 
Gebruikersavatar
OnlineKeys
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 februari 2017
Contacteer:

Re: Te koop gevraagd webshop op basis van dropshipping

20 maart 2017

Als je zoveel eisen stelt denk ik dat je toch met iets meer informatie moet gaan komen. Wat is bijvoorbeeld 'Een redelijke verkoopprijs van de webshop.' en wat versta je onder '100% zoekmachinevriendelijk'? Kortom, we zijn hier niet om voor jou een interessant aanbod te zoeken. Geef wat meer informatie en wie weet overtuig je iemand zijn webshop te verkopen :)
Je gebruikt toch geen illegale software?
Windows 10 Pro - €24,68 | Office 2016 Pro - €41,14
 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Re: Te koop gevraagd webshop op basis van dropshipping

20 maart 2017

Ik heb bij je bericht heel erg de neiging om een bericht te plaatsen dat ik wel een winnend staatslot heb voor je, welke ik voor de helft van de prijs wel zou willen verkopen. 

Zoek je echt het gouden ei, zonder dat je daar moeite voor moet doen? Ik denk dat je veel meer kans maak dat je wat minder eisen stel.We zijn namelijk allemaal op zoek naar de ideale webwinkel, waardoor we lekker kunnen rentenieren. Bedenk je wel dat dat niet allemaal op een serveerblaadje aan komt waaien. 
 
Altrastar
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 maart 2017

Re: Te koop gevraagd webshop op basis van dropshipping

20 maart 2017

Beste Onlinekeys en Danny,
De eisen waar je (Onlinekeys) het over hebt zijn wensen. Uiteraard hoeft het natuurlijk niet allemaal in de webshop te zitten. Als alle modules er wel in zouden zitten dan is daar ook de prijs naar. Alle waarde naar zijn geld. Een redelijke prijs voor een webshop is niet een prijs die over de top is. 10 keer de jaarwinst bijvoorbeeld voor een webshop waar nog van alles aan moet gebeuren of waarvan de trend voorbij is. Ik ga natuurlijk geen top prijs betalen voor alleen een webshop met alleen een domijnnaam en een leverancier. Ik zie ook webshops te koop staan waar ze geld voor vragen waar als ik tussen de regels door lees er nog een hele hoop werk aan te doen is. Er is veel kaf onder het koren. Het geeft niet als er nog hier en daar wat aan te doen is maar dan moet daar wel de prijs op af zijn gestemd.
- Onilekeys, wie zegt dat ik er op uit ben om een ander een interessant aanbod voor mij te laten zoeken? Ik plaats een advertentie hier met de vraag of iemand een webshop te koop heeft.
- Onlinekeys, Zoekmachine optimalisatie (ook wel seo genoemd) is de meest ideale situatie om bezoekers naar je website te krijgen. Met behulp van optimalisatie van de website gaat deze hoger scoren in de zoekmachines bij organische (niet betaalde) zoekresultaten. Dit is wat ik bedoel met 100 procent zoekmachine vriendelijk.
- Ik hoef niet iemand te overtuigen om zijn webshop te verkopen. Als iemand zijn webshop wil verkopen en de prijs is goed dan kunnen we tot elkaar komen. Daarom is ook mijn advertentie webshop te koop gevraagd. Alle informatie die ik wil staat hierin omschreven.
En Danny de opmerking " Ik heb bij je bericht heel erg de neiging om een bericht te plaatsen dat ik wel een winnend staatslot heb voor je, welke ik voor de helft van de prijs wel zou willen verkopen" dat is niet reëel. Ik ben niet op zoek naar een winnend staatslot of het gouden ei voor de helft van de prijs. Als er een webshop te koop is waar niet alles inzit (wat ik omschreven heb) is ook niet erg. Daar past dan wel een andere prijs bij. Trouwens rentenieren van een winst van 2000 euro winst per maand kan niet. Er gaat nog belasting af en dan nog je maanlasten en kosten. Het is dan nog maar de vraag of je er dan van kan leven. Er zijn ook webshops die 200.000 euro op jaarbasis doen, daar hoort ook een andere prijs bij. Ik ben oud en wijs genoeg om te beseffen dat het niet allemaal op een presenteerblaadje aan komt waaien. Bedankt voor je levensraad!

Ik schep een vraag. Webshop te koop gevraagd. Als iemand serieus iets te koop heeft dan hoor ik het graag door middel van een persoonlijk bericht op mijn email adres.
Ik hoop verder op wat positievere reacties.

Met vriendelijke groet,

Michel Posthoorn
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Re: Te koop gevraagd webshop op basis van dropshipping

20 maart 2017

Hieronder een opsomming waar de webshop aan voldoet:
Lees je bericht even na. Het lijkt namelijk of je al deze eisen stel aan een eventuele kopende partij. 
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Te koop gevraagd webshop op basis van dropshipping

20 maart 2017

TS wil zijn advertentie wat nuanceren. Daarom sluit ik dit topic zodat er een nieuwe post gemaakt kan worden. 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht