Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
nvanderblom
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mei 2017

Pokemonkaarten.com te koop! - +/- 5.000 organische sessies p.m.

31 mei 2017

Omschrijving website:
Website in de verkoop van officiële Pokémon kaarten producten. Opgezet door mij, Nick van der Blom, professioneel werkzame online marketeer. De webshop is begin september 2016 opgezet en sindsdien een groot succes. In België en Nederland vele top 10 posities gehaald op de belangrijkste termen. 
De shop werkt via inkoop/verkoop. Inkoop wordt gedaan bij een succesvolle Nederlandse groothandel in ruilkaart- en bordspellen. De website is neergezet met Wordpress + WooCommerce. 

Reden van verkoop:
Naast mijn full-time baan als online marketeer is het voor mij niet te doen om de inkoop, afhandeling van de orders, inpakken van de orders en wat er allemaal bij komt kijken verder op te pakken / uit te breiden. Ik steek mijn tijd liever in de dingen waar ik goed in ben, namelijk online marketing. Met de verkoop van deze shop wil ik meer tijd vrijmaken om te werken aan affiliate projecten.

Prestaties:
Dit jaar (vanaf 1 jan tot 31 mei) heeft de webshop 36.385 sessies gehad en €8.500,- omgezet. De afgelopen 2 maanden heeft de website +/- 6.000 sessies per maand gehad, waarvan het meeste vanuit organisch verkeer. De omzet over de afgelopen 2 maanden is slechts €1.500,-. De grootste reden hiervan is het lage conversiepercentage de afgelopen 2 maanden. Deze is zo gedaald omdat er nog maar heel weinig producten op voorraad zijn. Omdat ik van de shop af wil heb ik geen nieuwe voorraad meer ingekocht. 

De meeste bezoekers komen zoals gezegd uit organisch verkeer. Dit komt door de vele sterke posities die de webshop heeft op de belangrijkste zoektermen;

                                                                                                 Posities in Nederland    Posities in België             
Zoekwoord                                        Zoekopdrachten             pokemonkaarten.com  pokemonkaarten.com 
pokemon kaarten                           60.500                                         6                             1            
pokemon kaarten kopen            9.900                                                  7                             2            
pokemon kaarten ex                     3.600                                                   3                             1            
pokemon kaarten waarde          3.600                                                   9                             2            
pokemon booster box                  3.600                                               8                                2
Alle zoekterm posities zijn hier in te zien; https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing 

Verdere info:
Mocht iemand geïnteresseerd zijn in overname van de webshop kan op aanvraag inzicht verkregen worden in het Google Analytics account. Deze is professioneel ingericht en uitgesloten van SPAM verkeer en heeft e-commerce tracking geïmplementeerd. 

Mocht de website daadwerkelijk overgenomen worden ben ik bereid om te ondersteunen waar nodig in de eerste weken. Uiteraard zal ik de leverancier bekend maken en je voorzien van handigheden/tips. 

De richtprijs van de webshop ligt rond de €750,- / €1.000,-
 
BrownieBoodschap
Berichten: 72
Lid geworden op: 22 januari 2016

Re: Pokemonkaarten.com te koop! - +/- 5.000 organische sessies p.m.

01 juni 2017

Beste Nick,

Je hebt een reactie op het e-mail adres van de website.

Ik zou graag snel willen schakelen.
Geen idee voor een leuk cadeau? Kijk eens op:
www.brownieboodschap.nl
 
nvanderblom
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mei 2017

Re: Pokemonkaarten.com te koop! - +/- 5.000 organische sessies p.m.

04 juli 2017

Webshop is nog steeds te koop! Biedingen worden nog graag ontvangen
 
alid88
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 augustus 2017

Re: Pokemonkaarten.com te koop! - +/- 5.000 organische sessies p.m.

25 augustus 2017

Hoi,

wat zijn de cijfers van afgelopen maanden? omzet en bezoekers
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht