Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
RJP
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 januari 2017

PantyExpress.nl te koop. Voorraad ook los te koop

23 juni 2017

Het betreft www.PantyExpress.nl een webshop in panty's van 2 bekende merken die bij de Bijenkorf worden verkocht. 
De webshop richt zich volledig op basis panty's, geen mode gevoelige panty's, waardoor de voorraad niet uit de mode raakt.
De shop draait op Lightspeed/SEOshop. Het gaat om het Advanced pakket dat loopt tot oktober. Bij overname betaal ik het Advanced pakket tot oktober, daarna zijn de kosten voor de koper.

De webshop draait sinds oktober 2016 en trok ongeveer 400 unieke bezoekers per maand toen ik er actief mee bezig was.
Ik was de website gestart omdat ik een nieuw concept had bedacht om panty's te verkopen, maar de implementatie van dit concept is vanwege de ZZP opdracht niet van de grond gekomen.

Momenteel zijn er nog 705 panty's op voorraad met een totale waarde van €4255. De voorraad is tegen een goed bod ook los over te nemen.

Ik verkoop de webshop omdat ik als ZZP'er een opdracht voor een jaar heb kom ik niet meer aan de webshop toe. Ik wil de beloftes aan de klanten graag nakomen, maar door mijn andere opdracht lukt dit niet.

De vraagprijs is €3500. Daarvoor krijgt de koper de webshop inclusief voorraad (waarde €4255 ex btw) en Lightspeed abonnement tot oktober (waarde €267 ex btw)
 
RJP
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 januari 2017

Re: PantyExpress.nl te koop. Voorraad ook los te koop

24 juni 2017

Vergeten te vermelden, de verkoopwaarde van de omzet is €9646.
 
RJP
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 januari 2017

Re: PantyExpress.nl te koop. Voorraad ook los te koop

04 juli 2017

Verlaging vraagprijs naar €3000.
 
RJP
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 januari 2017

Re: PantyExpress.nl te koop. Voorraad ook los te koop

12 juli 2017

Verlaging vraagprijs naar 2500.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht