Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Laurens
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 maart 2014
Contacteer:

Sporthoesjes.nl webshop te koop

15 september 2017

Mijn naam is Laurens en ik ben de eigenaar van twee goed lopende websites: www.sporthoesjes.nl en www.vr-house.nl. Bijna 4 jaar geleden ben ik begonnen met de webshop Sporthoesjes.nl, gericht op de verkoop van sport armbanden voor telefoons en overige accessoires. Inmiddels run ik hiernaast dus ook samen met nog iemand een snel groeiende startup gericht op Virtual Reality. Omdat wij graag de focus willen leggen op een van deze twee websites en hier het meeste uit willen halen hebben wij besloten om enkel met VR-House verder te gaan. Om deze reden gaan we Sporthoesjes.nl verkopen.

Hardlopen wordt steeds populairder. Met name in de steden starten steeds meer mensen met hardlopen. Bijkomende trends zijn dat mensen hun sportactiviteiten graag vastleggen (met GPS) en sporten met muziek. Om deze reden is de vraag naar hardloopaccessoires en met name sport armbanden enorm. De webshop staat nog online met een aantal producten op voorraad. Wanneer onze voorraad compleet was hadden we ongeveer 600-800 bestellingen per maand. We zouden graag zien dat iemand de website overneemt die het weer groter maakt zoals het was, er zit veel potentie in als je er wat tijd in steekt. Het is ook goed uit te voeren naast een gezin, bijbaan of studie.

Kenmerken
- Webshop bijna 4 jaar oud
- Webshop draait op Lightspeed
- 305 items online
- Facebookpagina ook ter overname
- Voorraad ook ter overname
- Bij interesse kan ik meer details en cijfers toesturen

Bij interesse of vragen graag even hier reageren of mailen: laurens@sporthoesjes.nl
 
Laurens
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 maart 2014
Contacteer:

Re: Sporthoesjes.nl webshop te koop

07 oktober 2017

Update: website is verkocht!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht