Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Smartphoneman
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 september 2017

Te koop: Smartphone webshop, uitstekende SEO

22 september 2017

Wegens de recente start van 2 nieuwe ondernemingen met partners en de tijd die het van me eist, ben ik momenteel aan het kijken of ik mijn huidige bedrijf op een laag pitje voort kan zetten, of bij een interessant bod eventueel kan verkopen.

Het gaat om een online webshop in de smartphone detailhandel. De website en de producten (smartphones en telefoonhoesjes) zijn zeer goed vindbaar in de Google resultaten, op een aantal modellen smartphones scoort de website zelfs de eerste positie. De website teert daarom ook op een laag marketing budget, daar de vindbaarheid van de website al heel goed is. Verder heeft het bedrijf ook een zeer hoge klantenscore/ervaringen. Leeftijd van het bedrijf bedraagt op dit moment 1 jaar en 3 maanden.

De inkomsten van het bedrijf zijn altijd zeer afhankelijk geweest van de gemaakte investeringen in de voorraad. Hoe meer geïnvesteerd (meer ingekocht) in de modellen telefoons, hoe meer inkomsten. Dit betekent helaas ook dat voor een hoog inkomen veel geld in de voorraad geïnvesteerd dient te worden. Om je een beeld te geven van de cijfers: het bedrijf heb ik gestart met een eigen investering van circa €10.000. Met deze investering/bedrag is de hoogst behaalde omzet circa €10.000 in een maand, waarvan circa €1500 winst. De kosten per maand zijn heel beperkt (ook de marketingskosten).

Biedingen en meer informatie kan per mail. Bij een goed bod gaan mee:
- Website/domeinnaam/Facebook etc.
- Voorraad (op dit moment ong. €2500 aan telefoons voorradig)
- Leverancierscontacten
(In principe alles dus)
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht