Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
croos
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 oktober 2017

Webshop in auto accessoires, inclusief logistiek (dropshipping met NL leverancier)

10 oktober 2017

Beste mensen,

Wij zijn ons aan het oriënteren om te kijken of er animo is voor de overname van onze webshop. Het betreft een webshop met auto accessoires. Omzet is ongeveer 20.000 euro per jaar. Er zit meer potentie in, maar het ontbreekt ons aan de nodige tijd die je onder andere in marketing zou moeten steken. We hebben inmiddels wel een database van ongeveer 500 geregistreerde klanten. De complete logistiek wordt uit handen genomen door een Nederlandse dropship partij. De shop zelf draait op Magento. Voor technische werkzaamheden en webhosting hebben wij altijd een goede partij gehad, met deze partij zou je eventueel verder kunnen gaan.

Voor meer informatie kun je contact met me opnemen.  
 
Vuurblaadje04
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 oktober 2017

Re: Webshop in auto accessoires, inclusief logistiek (dropshipping met NL leverancier)

12 oktober 2017

Beste Croos,

Ik heb interesse in de shop. Kan je mij wat meer info sturen?
 
croos
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 oktober 2017

Re: Webshop in auto accessoires, inclusief logistiek (dropshipping met NL leverancier)

13 oktober 2017

Beste Croos,

Ik heb interesse in de shop. Kan je mij wat meer info sturen?
Hoi, ik heb je een mail gestuurd.
 
syncro4wd
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 november 2017

Re: Webshop in auto accessoires, inclusief logistiek (dropshipping met NL leverancier)

06 november 2017

Beste Croos,

IK heb je een PM gezonden.

Mvg
Johannes 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Maxstuifzand
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 april 2016

Re: Webshop in auto accessoires, inclusief logistiek (dropshipping met NL leverancier)

06 november 2017

Hallo,

Ik heb interesse zou u mij een berichtje kunnen doen?

Mvg
 
Fvbeek
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 november 2017

Re: Webshop in auto accessoires, inclusief logistiek (dropshipping met NL leverancier)

20 november 2017

Hoi, ik zag je advertentie, is de webshop nog te koop? Zo ja, heb je meer informatie zoals de URL, statistieken, de vraagprijs etc? Ik hoor het graag, reactie graag via PM. Bedankt.

Met vriendelijke groet,
Francois
 
Edwin1970
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 november 2017

Re: Webshop in auto accessoires, inclusief logistiek (dropshipping met NL leverancier)

10 december 2017

Graag meer info via pm.

Gr.Edwin
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht