Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Dogefriend
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 november 2017

Aangeboden: grote voorraad hondenpakjes (leuke pakjes!)

09 november 2017

Iets meer dan een jaar geleden dacht ik écht een gouden idee te hebben, Ik ga de tofste dierenkleding van Nederland verkopen! Foute pakjes voor honden / katten zoals je normaal altijd op Facebook ziet.

Ik flink op internet gezocht, en ja hoor.. daar zag ik ze, super toffe hondenjasjes! Ik besloot om er meer dan 500 te kopen, want dit was écht webshop goud!
Fast forward ~9 maanden, nog voor de pakjes arriveerde kreeg ik het gigantisch druk op het werk en heb ik totaal geen tijd gehad om een webshop op te richten, ik zit nu dus met meer dan 500 hondenpakjes waar ik niets mee doe.

Bij deze wil ik ze dan ook graag aan iemand anders aanbieden. Natuurlijk snap ik ook dat ik niet de 4500 eur er voor krijg die ik in dit project gestopt heb, maar ik denk dat €2250 een zeer redelijke vraagprijs is voor deze complete voorraad waardoor jij dus direct een winkel/webshop mee kan inrichten, en waardoor je geen gezeik hebt met inklaring, zoeken naar modellen e.t.c.
Het zijn producten waar zeker vraag naar is (als parttime nerd en fulltime marketeer heb ik m'n onderzoek wel goed gedaan voor ik ze inkocht ) maar ik heb voorlopig écht de tijd niet om mij op dit project te storten, en ik zie dit ook niet gebeuren de aankomende tijd. Dan neem ik liever mijn verlies zo dat iemand anders er nog wat mee kan doen (en dat het niet meer in de weg ligt )

Onderstaande modellen zijn vast een preview, bij serieuze interesse kan ik een complete lijst sturen. Het gaat om totaal meer dan 40 modellen.
Hopelijk kan ik iemand hier blij mee maken! (en zo niet, kan je nu wel naar leuke plaatjes van honden in pakjes kijken)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding