Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Havenpoort
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 november 2017

Gezocht webwinkel over te nemen via maandelijkse afbetaling

23 november 2017

Beste lezer forum leden 
Ik ben op zoek naar een dropship webwinkel: die  ik van u kan overnemen via maandelijkse afbetalingen zonder voorschot of maximaal 350 euro. In een huurkoop formule
alles netjes op papier tussen beide partijen  met een variabele maandelijkse afbetaling van 50 percent van de maandelijkse netto winst.
U blijft eigenaar van het domein en of de hosting, en behoud toegang recht om de verkoop op te volgen zo dat u ziet dat wij correct zijn en afbetalen; dit als garantie
Het artikel en sector blijft gelijk voor ons maakt niks uit! En we zullen hard werken met promoten en boosten!
We hebben veel tijd maar geen kapitaal helaas! ik ben jong gepensioneerde en weduwe met een geboren handicap aan mijn rug en bekken lichamelijk fysiek werk kan ik niet meer
doen en ook niet buiten huis gaan werken of zo, pensioen is in deze kostelijke tijden niet meer mee rond te komen gewoon vreselijk! 
Ik wil graag via een web shop vanaf mijn computerbij verdienen samen thuis met mijn kinderen we werken allemaal graag met de computer!
Wie geeft ons een zetje en is bereid hier toe, we willen uiteraard zeer snel over nemen en starten nog dit jaar
In alle vertrouwen en dank alvast 
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Gezocht webwinkel over te nemen via maandelijkse afbetaling

23 november 2017

Hoe goed je intenties misschien ook mogen zijn, dit is een zeer, zeer slechte constructie voor beide partijen.

Bovendien komt bij een webwinkel vrij veel fysiek werk kijken. De pakketjes pakken zich niet vanzelf in.
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Gezocht webwinkel over te nemen via maandelijkse afbetaling

23 november 2017

De pakketjes pakken zich niet vanzelf in.
Wel met dropshipping. ;-)
 
chocoladeverkopers
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 januari 2015
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Gezocht webwinkel over te nemen via maandelijkse afbetaling

23 november 2017

Ik vind het een mooie oproep, maar denk dat het lastig zal zijn iemand hiertoe bereid te vinden. Wil u in ieder geval succes wensen, en hoop dat als het niet via deze weg is u wel via een andere weg een mooie bijverdienste kunt krijgen. 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Havenpoort
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 november 2017

Re: Gezocht webwinkel over te nemen via maandelijkse afbetaling

24 november 2017

Ja ik zoek uitsluitend via dropshipping en iemand die nog is iemand wil helpen die het wat moeilijker heeft!
We hopen echt en ik wil ook wel is wat meer inkomen kunnen hebben het leven is moeilijk en kostelijk geworden op financieel gebied
rond komen is mijn situatie totaal niet meer mogelijk wat bijverdienen via webshop met dropshipping is de enige oplossing in onze situatie 
Alvast dank iedereen we hopen echt de juiste persoon heel spoedig tegen te komen, het is heel dringend voor ons budget die het echt zo wil doen zoals in mijn zoekertje
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht