Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Fashionofmilano
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 december 2017

Kant-en-klare Fashion webshop met ruim assortiment!

16 april 2018

Beste lezers,

Hierbij wil ik mijn webshop te koop aanbieden wat al een lange tijd stil staat. Wegens een studie, drukke baan en een relatie heb ik nagenoeg geen tijd gehad om de webshop te onderhouden. Bijvoorbeeld door producten erop te gooien en bestellingen te verwerken. Daarom heb ik mijn betaalsysteem offline gehaald. Het betreft een fashion webshop met een ruim assortiment in man en vrouwen kleding, evenals accessoires. Het is een webshop opgezet met dropshipping, dus er is geen fysieke voorraad aanwezig. De levering is 24/48 uur. Ook retour zendingen is goed geregeld bij deze groothandel. Ik heb bewust geen automatische synchronisatie gedaan, want bepaalde categorieën/producten wilde ik niet hebben. Deze groothandelaar heeft een assortiment met vele verschillende merken. De marge is ongeveer 40/50%. In het begin heb ik de webshop ongeveer 3 maanden gedraaid. Met veel reclame heb ik traffic kunnen genereren. Met een Instagram account met ongeveer 1000 volgers is het een hip onder jongeren. Met ongeveer een traffic van 5000 man in 3 maanden heb ik een omzet gedraaid van 3500 euro. Het betreft de website: www.fashionofmilano.nl .

Vraagprijs (compleet lay-out, producten, systemen, hosting wordpress + dropshipping leverancier) =  2.500
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht