Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Vossie75
Berichten: 122
Lid geworden op: 06 februari 2011

verpakkingsmateriaal

06 juni 2018

Goedendag,
Ik kocht tot nu toe verpakkingsmateriaal bij groothandel waar ik ook producten koop.
Maar helaas begint die problemen te krijgen met mijn hoeveelheden (hebben vaak niet genoeg voorraad).
Maar nu dus elders aan het kijken maar kan deze dozen nergens vinden

Ik gebruik dozen die aan zijkant sluiten.
Afbeelding

formaten die ik gebruik zijn:

31 x 22 x 8,5 cm. 
32,5 x 24 x 13 cm. 
53,5 x 24,5 x 13,5 cm. 
en zocht eigenlijk nog 1 maat kleiner.


Wie weet wat de naam voor dit soort dozen is en waar ik die eventueel zou kunnen krijgen voor een vergelijkbare prijs als wat ik nu betaal.
 
Gebruikersavatar
Ugo
Berichten: 145
Lid geworden op: 31 augustus 2008
Locatie: Roermond
Contacteer:

Re: verpakkingsmateriaal

06 juni 2018

Dit noemen ze gewoon "postdozen" je hebt ze met alleen een sluiting aan de bovenzijde maar ook met de flapjes aan de zijkant. Uiteraard weet ik niet wat je nu betaald en zijn er veel aanbieders. Zoek het even op Google is denk ik de snelste manier.
~ Yvo
 
Vossie75
Berichten: 122
Lid geworden op: 06 februari 2011

Re: verpakkingsmateriaal

06 juni 2018

bedankt voor de reactie.
ondertussen na lang zoeken achter gekomen dat dit fefco 203  dozen zijn.
Maar prijzen hier zijn schrikbarend, betaal snel 4 x zoveel van wat ik tot nu toe betaalde bij leverancier.
 
Gebruikersavatar
Ugo
Berichten: 145
Lid geworden op: 31 augustus 2008
Locatie: Roermond
Contacteer:

Re: verpakkingsmateriaal

07 juni 2018

Zijn er geen alternatieven?
Kijk eens bij Sabe Verpakkingen, Raja Pack, Verzendverpakkingenshop 
~ Yvo
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
svdhorst
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 juli 2014

Re: verpakkingsmateriaal

31 juli 2018

Je zou kunnen kijken naar kruiswikkels. Die vouwen zich nl om het product heen en hebben altijd de juiste maat. Zelf koop ik dat bij Topashop, da's een groothandel die over het algemeen binnen drie dagen leveren.
 
RobbyDouma
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 juli 2018

Re: verpakkingsmateriaal

14 augustus 2018

Goedemiddag,

Graag kom ik met U in contact. BangmaVerpakking helpt u graag aan de juiste verpakkingsmaterialen.
 
Fanny
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 februari 2011

Re: verpakkingsmateriaal

18 augustus 2018

Al eens gekeken bij doosopmaat.nl? Wij hebben daar pas 1x besteld, maar werkelijk elke doos en/of maat die je wilt hebben kunnen ze leveren. Wij hebben alles keurig naar wens ontvangen.

Met kleinere hoeveelheden vind ik ze relatief duur, maar met grotere aantallen juist prima te doen. Aangezien je aangeeft dat je huidige leverancier niet aan je vraag kan voldoen, kon het met de prijzen wel eens meevallen.

Succes!