Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
webshopnew
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 juni 2014

Unieke Plug & Play webshop met veel potentie!

30 juli 2018

Beste Lezers,

Met pijn in mijn hart, maar helaas vanwege tijdsgebrek bied ik onze webwinkel aan.
In het najaar van 2016 ben ik een webwinkel begonnen. Middels deze webwinkel verkopen wij riemen. Deze riemen zijn erg opkomend de laatste periode. Vanuit onze leverancier kunnen wij elke kleur riem laten maken. Ook is het materiaal aanpasbaar (de leerkeuze, de lengte etc.).

Op de webwinkel kan de consument betalen met: Paypal, IDEAL, Maestro, Mastercard, VISA, VPAY. MisterCash. Kortom: keuze genoeg voor de (internationale) klant.

Naast de online verkoop, hebben wij ook het een en ander aan bedrijven geleverd (kledingwinkels). Deze waren allemaal zeer enthousiast en het leverde makkelijk geld op. Helaas door tijdgebrek hier niet volledig op kunnen storten.

De verpakking past door de brievenbus. Dit scheelt veel distributiekosten.
Deze webwinkel heeft erg veel potentie. Met een minimale inzet is er veel omzet gedraaid. Ook liggen de marges erg hoog en zijn de vaste kosten extreem laag.
De webwinkel is momenteel Engels talig (ideaal voor de internationale klant). Ook staan er al enkele pagina's in het Nederlands klaar. Deze hoeven enkel wat aangepast te worden en online gezet te worden (uurtje werk). 

Als er een bestelling binnen komt, kan er met 1 klik automatisch het bijbehorende verzendlabel uitgeprint worden. Binnen 10 seconden kan daarom het pakketje al klaar liggen.

Het hele pakket:
- Kant & klare professionele webwinkel (woocommerce) met veel betalingsmogelijkheden en hoge marges
- Facebook pagina (met een sterke en relevante doelgroep) 
- Instagram pagina (met een sterke en relevante doelgroep) 
- 3 relevante domeinen (zowel Nederlands-talig als Engels-talig)
- Voorraad riemen van +/- 200 stuks inclusief logo en benaming
- Voorraad doosjes (past door de brievenbus)
- Verpakkingsmateriaal
- Voorraad stickers
- Voorraad kaartjes
- Voorraad businesscards / kortingskaarten
- Grote hoeveelheid professionele foto's van de collectie (ideaal voor een sterke socialmedia strategie)
- Een (etiketten)printer + etiketten

Kortom, een complete webwinkel met alles erop en eraan. Ideaal voor de (beginnende) ondernemer die snel en makkelijk wil beginnen. Alles van A tot Z is aanwezig!

Voor meer informatie, gelieve een persoonlijk bericht te sturen.
 
webshopnew
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 juni 2014

Re: Unieke Plug & Play webshop met veel potentie!

29 augustus 2018

kick
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Unieke Plug & Play webshop met veel potentie!

29 augustus 2018

Aan wat voor omzet moet ik denken en heb je een vraagprijs?
 
StrAAt
Berichten: 80
Lid geworden op: 15 december 2014

Re: Unieke Plug & Play webshop met veel potentie!

06 september 2018

Ik ontvang ook graag wat meer informatie per PM.
Omzet cijfers etc.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht