Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
fietswebshop
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 augustus 2018

Webshop Wielerbranche (sportbrillen en andere fiets accesoires)

23 augustus 2018

Omdat ik druk ben met 2 andere webshops wil ik deze shop graag te koop aanbieden.

Startdatum: Half April
Omzet: €3944
Aantal klanten: 50
Facebook Likes: 340
Nieuwsbrief inschrijvingen: 301
Shopsysteem: shopify

De uitdaging voor deze shop is op dit moment dat er geen terugkerende klanten zijn, omdat er een beperkt aanbod is 
Een uitgebreider assortiment zou dit dus kunnen verbeteren, fietskleding / helmen en bijvoorbeeld supplementen (sportvoeding) om terugkerende klanten te creëren. Ik ben bezig geweest met isostar, maar de inkoopprijs was hoger als wat ik in de albert heijn betaal, dus dit heb ik toen even gelaten voor wat het was.

Naast de 50 klanten, heb ik een mailinglijst met 300 fietsfanaten, en de overige sociale kanalen, als je de juiste producten weet te vinden (liefst een beetje uniek) kan je deze makkelijk promoten via deze manier.

verwacht niet dat je na het aankopen van deze store in de zon kunt gaan zitten en kijken hoe de orders binnenlopen, hiervoor is groei nodig, en een duidelijk plan waar je naar toe werkt. Maar met deze shop kan je een vliegende start maken.


Vaste Vraagprijs: €1250
 
kscycling
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 oktober 2018

Re: Webshop Wielerbranche (sportbrillen en andere fiets accesoires)

18 oktober 2018

Beste fietswebshop,

Is de webshop nog beschikbaar?
Graag zou ik in een privé bericht wat meer informatie willen ontvangen mbt cijfers, gevoerde merken, url en dergelijke.

Bedankt!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht