Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Ebroersma
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 november 2018

Steigerhouten Meubel Webshop ter overname (productie kan uitbesteed worden)

27 november 2018

Aangezien ik het te druk heb met mijn andere werkzaamheden, ben ik aan het overwegen onze steigerhouten meubelwebshop Boerenbankje.nl en alles wat erbij hoort van de
hand te doen. In de afgelopen 3 jaar zat hier gemiddeld bijna €14.000,- omzet (excl. BTW) op. Dit is met vrijwel geen extra moeite (tijdsbesteding 1-3 uur per week) in de komende jaren weer te realiseren. Alles staat klaar en is in de afgelopen jaren volledig geoptimaliseerd.

Bij de overname zit het volgende inbegrepen:
- de webshop (met orderoverzichten en automatische facturatie, betaalmodules, productiepagina's, verzendmodules, koppeling met de marketingcampagnes, mogelijkheid tot invoeren kortingscodes, enzovoort). Deze is volledig beheerbaar en het assortiment is makkelijk uitbreidbaar zonder enige programmeerkennis.
- marketingcampagnes/-samenwerkingen via Marktplaats, Google Adwords, Google Shopping en Bol.com. De laatste genoemde loopt gewoon (op commissiebasis) door. De overige campagnes kunnen begin volgend seizoen weer aangezet worden en dan draait het weer. Alle campagnes zijn namelijk in de afgelopen jaren volledig geoptimaliseerd. Eventueel kan ik jullie hier nog eens in ondersteunen.
- bezorgafspraken met een transporteur. Voor de meest verkochte producten heb ik vaste prijsafspraken met ze gemaakt, geldig voor bezorging in heel NL.
- de lijst met vaste leveranciers (voor hout, beits, inpakfolie, hoekstukjes, enzovoort).
- de klantendatabase van de afgelopen 5 jaar. Jullie zijn vrij om deze daarna te mailen/een nieuw aanbod te doen.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht