Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
rogiert
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 maart 2019

Webshop te koop: Snacks subscription

25 maart 2019

Eind 2017 ben ik een e-commerce website gestart. Een half jaar daarvoor was ik ontzettend ziek geworden en aan huis gekluisterd. Ik ben erg ondernemend, dus ik wilde graag iets opzetten terwijl ik ziek thuis zat, maar kwam er al snel achter dat een e-commerce website fysiek veel te belastend was. 

Omdat er te veel bestellingen binnen kwamen, heb ik de shopping cart functionaliteit uitgezet zodat mensen niet meer kunnen bestellen, en ben ik bij een SaaS bedrijf aan de slag gegaan (waar ik geen fysieke dingen hoefde te versturen).

Sindsdien krijgt de website organisch nog steeds redelijk veel interesse en klikken er gemiddeld zo'n 80 mensen per maand op "Add to cart" zonder enige vorm van advertenties op de website (allemaal via organisch Google). Mijn advertenties via Facebook en Instagram destijds resulteerden in gemiddeld 1 bestelling per €0,57 uitgegeven aan ads (ik deel met plezier de advertentie content + targeting).

Categorie: Snoepgoed/Snacks
Payment model: Subscription
Software: WordPress & WooCommerce
Prijs: Tegen elk aannemelijk bod (omzet = €0, dus ik verwacht heus niet de hoofdprijs)

Ik vind het vooral zonde om dat verkeer verspild te laten zijn. 
Wie heeft er interesse om de site over te nemen? Laat een reactie achter, of stuur een PB.
 
kraamshopsam
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 december 2019

Re: Webshop te koop: Snacks subscription

28 december 2019

Mits nog relevant ontvang ik graag details in DM.
 
sx3
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 juli 2011

Re: Webshop te koop: Snacks subscription

24 februari 2020

Staat de shop nog te koop?
Kun je mij meer info verzenden?
 
baygun
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2020

Re: Webshop te koop: Snacks subscription

02 mei 2020

Is deze nog steeds actief. ik doe een goede bod.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht