Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Koopjes Detector
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 juli 2020

Webshop Te Koop | "General Store" Dropshipping | Veel Potentie!

20 juli 2020

De webshop:

Ongeveer 3 Maanden terug ben ik begonnen met Dropshipping en heb ik een omzet behaald van €18.250. Hier zit dan ook een hoop bloed, zweet en tranen in! De webshop betreft een "general store", zoals genoemd wordt in de dropshipping wereld. Dit houdt in dat u alle soorten producten kunt verkopen, zolang het mag van de wet. De webshop heeft erg veel potentie, omdat hij al 520 e-mail abonnees heeft en al enige naamsbekendheid opgebouwd heeft. Uiteraard komen de meeste sales vanuit Facebook Ads maar met e-mail marketing valt ook zeker winst te behalen. Zoals eerder verteld heeft de webshop mij een hoop bloed, zweet en tranen gekost maar ook geld. Momenteel heb ik een levenslange abonnement voor het thema Debutify (t.w.v. $282), hier hoeft u niet meer voor te betalen, omdat het een eenmalige betaling was. In het thema zitten allemaal gratis handige add-ons, waardoor u een stuk minder applicatie-kosten zult hebben. Mooi meegenomen dus! De webshop een pakkende naam met een slogan en het logo is erg professioneel, uniek & modern. Tevens is de webshop compleet geoptimaliseerd op de beste doelgroep. De koopjes jagers. Het harde werk is al voor u gedaan dus u kunt er bij wijze van spreken zo inrollen en direct door naar de top!

Wat biedt de webshop voor u:

- 520 e-mail abonnees
- Thema Debutify
- Compleet, strak, modern & geoptimaliseerd design met wettelijk verplichte pagina's
- Erg veel potentie door een pakkende/professionele naam
- Hoge omzet, momenteel €18.250 in 3 maanden tijd. (€6.000 per maand)

Waarom stop ik met de webshop:

Ik was begonnen met dropshipping, omdat er door privéomstandigheden een hoop tijd vrij kwam en ik er al lange tijd naar verlangde. Dit was dus de uitgelezen kans er mee te beginnen. Momenteel heb ik ook een andere webshop die iets beter draait en daar wil ik graag mee verder gaan. Tevens heb ik weer minder tijd en dus te weinig tijd voor 2 goed draaiende webshops.

Wat vraag ik voor de webshop:

Aangezien er een hoop tijd en geld in heeft gezeten wil ik er wel een x bedrag voor hebben. Echter gun ik het de andere e-commerce ondernemers om een goede webshop te draaien, indien dit nog niet het geval is. Ik zal dus zeker niet de hoofdprijs vragen. De prijs van de webshop valt over te onderhandelen. Doe een bod en hopelijk vind ik die goed genoeg en anders komen wij er samen zeker uit.

Indien u interesse heeft, laat het mij dan alstublieft weten en wie weet beheer jij heel snel een goedlopende webshop waarmee jij de top gaat bereiken!

 
 
Gebruikersavatar
qwyrp
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 oktober 2010
Locatie: Twello
Contacteer:

Re: Webshop Te Koop | "General Store" Dropshipping | Veel Potentie!

20 juli 2020

Heb je ms wat meer informatie voor me (URL, Google Analytics overzichten e.d.)
PDM internetdiensten voor bouwen en onderhouden van webwinkels & websites.
 
Koopjes Detector
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 juli 2020

Re: Webshop Te Koop | "General Store" Dropshipping | Veel Potentie!

21 juli 2020

Heb je ms wat meer informatie voor me (URL, Google Analytics overzichten e.d.)
Bedankt voor de interesse. Ik heb je een privé bericht gestuurd!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht