Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
MoLang
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 april 2023
Contacteer:

webwinkel in Dierbenodigdheden te Koop aangeboden

21 april 2023

Na meer dan 15 jaar met veel plezier mijn webwinkel in dierenbenodigdheden te hebben gerund ga ik deze toch stoppen.
De webshop heeft ruim 15 jaar (bestaat sinds 2007) lang een klantenbestand opgebouwd, we hebben een goede naamsbekendheid in de branch, hadden ook een Webwinkel keurmerk, goed vindbaar op google etc.

De huidige shop is in 2020 voor ons op maat gebouwd door Solomono.net en is super gebruiksvriendelijk, met veel extra opties en maatwerk. . Het is een OsCommerce winkel draaiend op PHP7

De omzet ligt al meerdere jaren rond de €21.000 per jaar. Er is weinig gebruik gemaakt van reclame ed en met meer tijd heeft hij zeker doorgroeimogelijkheden.

De webshop werkt op dit moment met Dropshipping doormiddels van scripts naar de een groothandel. Ook de voorraad beheersing loopt via scripts
Uiteraard hebben goede contacten met deze leverancier. Er zijn geen verplichtingen naar leveranciers of andere contracten.

Ook hebben wij 6 domeinnamen voor overname beschikbaar.

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag 
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: webwinkel in Dierbenodigdheden te Koop aangeboden

21 april 2023

Klinkt goed. Ben je ook al bekend met https://www.webshopovername.nl?
 
MoLang
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 april 2023
Contacteer:

Re: webwinkel in Dierbenodigdheden te Koop aangeboden

21 april 2023

Klinkt goed. Ben je ook al bekend met https://www.webshopovername.nl?

Nee nog niet verder gezocht, ik ga daar eens een kijkje nemen ook, ik heb nl geen idee hoe ik dit moet aanpakken of wat mijn webwinkel voor waarde zou hebben.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: webwinkel in Dierbenodigdheden te Koop aangeboden

21 april 2023

Nee nog niet verder gezocht, ik ga daar eens een kijkje nemen ook, ik heb nl geen idee hoe ik dit moet aanpakken of wat mijn webwinkel voor waarde zou hebben
Ook daarbij kan webshopovername.nl je helpen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht