Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Niels024
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 augustus 2011

Afhaalpunten Gevraagd en Aangeboden 20 euro beloning

30 augustus 2011

Wij zijn opzoek naar een adres in Amsterdam en omgeving Nijverdal (OV) waar klanten de bij ons bestelde producten kunnen afhalen + betalen.
De klanten bestellen het product via onze webshop, wij zenden het naar u (het ophaalpunt) zodat de klant het terplekke kan betalen en meenemen. Na verloop van tijd kunt u ook enkele producten op voorraad nemen.
Het enigste wat u hoeft te doen is het geld in ontvangst te nemen, naw gegevens klant noteren en dit aan ons door mailen. De klant ontvangt zijn factuur + garantiebewijs vervolgens per post.
Het ontvangen geld kunt u wekelijks aan ons overmaken.
Alvorens er een klant komt bellen wij u voor een afspraak, klanten bellen u dus niet rechtstreeks.

Uw vergoeding bestaat uit 20 euro ex. BTW per afgehaald product.
Het betreft producten uit elektronicabranche.

Indien gewenst kunnen wij u een uittreksel KvK tonen en certificaten + serienummers welke aantonen dat onze firma officieel dealer is van de producten die het aanbied.


U kunt tevens met ons contact opnemen als u voor uw webshop opzoek bent naar een afhaalpunt in Nijmegen. Onze ervaring is dat veel klanten hun bestelling liever ophalen wanneer de webshop dichtbij gevestigd zit. Ook kunt u uw producten vanuit meerdere plaatsen aanbieden op verkoopsite’s als marktplaats (Of dit mag weet ik niet, het werkt wel)
Hiervoor vragen wij een vergoeding van 20 euro ex. BTW per afhandeling plus het kunnen aantonen van bovengenoemde papieren. (dus het kunnen aantonen van een dealerschap, inkoopverklaring enz)


Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Niels +31(0)651562865
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Afhaalpunten Gevraagd en Aangeboden 20 euro beloning

30 augustus 2011

Je geeft aan dat de beloning 20 euro is. Heb je nagedacht over rembours zendingen, direct naar afhaallocaties van TNT? Zo heb je opeens een landelijke dekking voor afhalen en kost wellicht minder of vergelijkbaar aan 20 euro. :)
 
Niels024
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 augustus 2011

Re: Afhaalpunten Gevraagd en Aangeboden 20 euro beloning

30 augustus 2011

Hallo Wouter,
Ik weet dat deze mogelijkheid bestaat, echter heb ik liever een wat persoonlijker afhaaladres waar eventueel ook een kleine voorraad kan komen te staan.
Bovendien is de bedoeling straks vanuit de postcode van het afhaalpunt op marktplaats te adverteren, het zou dan raar staan wanneer klanten worden doorgestuurd naar het postkantoor.

Wel bedankt voor het meedenken :D
 
Niels024
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 augustus 2011

Re: Afhaalpunten Gevraagd en Aangeboden 20 euro beloning

30 augustus 2011

Korte aanvulling op mijn eerste post:
Indien u geïnteresseerd bent ons als uw afhaalpunt aan te stellen kunnen wij op verzoek ook een demonstratie van uw product aan de klant leveren.
Ook bestaat er de mogelijkheid een kleine voorraad bij ons te stallen zodat u uw klanten direct kunt doorsturen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
floots
Berichten: 62
Lid geworden op: 27 augustus 2011
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Afhaalpunten Gevraagd en Aangeboden 20 euro beloning

30 augustus 2011

Beste Niels,

Ik heb in Utrecht een grote loods en mensen. Wij zijn echter alleen van 07:30 tot 17:00 uur aanwezig.

M.v.g.

F. Loots
Standaard levering, dagtijdvak levering, express en Same-Day. Tevens fulfiment diensten.

http://www.parcelforce.nl http://www.franconique.nl
 
Niels024
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 augustus 2011

Re: Afhaalpunten Gevraagd en Aangeboden 20 euro beloning

30 augustus 2011

Hallo,
Dank voor uw aanbod.
Ik houd het even in gedachte, mocht het interessant voor ons zijn zal ik u een PB sturen.
 
Webshopbalie
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 oktober 2011

Re: Afhaalpunten Gevraagd en Aangeboden 20 euro beloning

21 oktober 2011

Mocht u nog een afhaallocatie zoeken in Rotterdam.
Deze bieden wij, zie: http://www.webshopbalie.nl
 
Gerbil.nl
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 september 2010
Contacteer:

Re: Afhaalpunten Gevraagd en Aangeboden 20 euro beloning

30 oktober 2011

Nog op zoek naar een adres in Friesland?
Neem dan contact met ons op :)

Bijna altijd aanwezig, twee bedrijven aan huis, waaronder een shop (in knaagdierartikelen).
 
Dalo
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 december 2011

Re: Afhaalpunten Gevraagd en Aangeboden 20 euro beloning

29 december 2011

Hallo,

Mocht je nog wat zoeken, wellicht kan ik je helpen?
In de buurt van Meppel (Drenthe, Overijssel, Friesland, Flevoland ook nog in de buurt!)
 
GMKTrading
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 februari 2011
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Re: Afhaalpunten Gevraagd en Aangeboden 20 euro beloning

30 december 2011

Andere webshops kunnen gebruik maken van jou dienst voor EUR 20 ex BTW en aan de afhaal punten betaal je EUR 20 ex BTW.

Dus als ik het goed begrijp wil je iedereen gebruik laten maken van jouw netwerk en diensten zonder er maar iets aan te verdienen?
http://www.gmktrading.nl
groothandel in promotieartikelen en non food-consumentenproducten
 
vampirelord
Berichten: 981
Lid geworden op: 12 oktober 2011
Contacteer:

Re: Afhaalpunten Gevraagd en Aangeboden 20 euro beloning

18 januari 2012

Heeft er iemand een bericht terug ontvangen van de poster of ligt het aan mij? :D
 
nawien
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 oktober 2011

Re: Afhaalpunten Gevraagd en Aangeboden 20 euro beloning

21 januari 2012

hallo

ik heb een winkel in almere stad.

ik zou graag wat meer info willen over het afhaal punt waarnaar je op zoek bent, en of je iemand nodig hebt voor almere regio.

ik heb een magazijn waar ik spullen kan opslaan.

ik hoor graag van je terug.

gr Nawien
 
info@inlijsterij.com
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 september 2017

Re: Afhaalpunten Gevraagd en Aangeboden 20 euro beloning

11 september 2017

Hoi,

Ik heb een winkel in Amsterdam en heb mogelijk interesse.

Groet, Kees
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Afhaalpunten Gevraagd en Aangeboden 20 euro beloning

12 september 2017

Kees, dit bericht stamt uit 2011. Ik doe er daarom een slotje op. 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht