Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
nicole
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 oktober 2011
Contacteer:

webwinkel met tassen en accessoires te koop aangeboden.

15 oktober 2011

wegens andere werkzaamheden, webwinkel incl voorraad met een inkoopwaarde van ongeveer € 2500,- te koop.
zie website http://www.tassenparade.nl

PRIJS: tegen elk aannemelijk bod
 
moncherry
Berichten: 245
Lid geworden op: 22 februari 2011
Locatie: veghel
Contacteer:

Re: webwinkel met tassen en accessoires te koop aangeboden.

15 oktober 2011

Zou je mischien iets meer kunnen vertellen, bijvoorbeeld met welke software de winkel is gemaakt, Bij wie de winkel online staat, omzet ± cijfers, ect belangrijke dingen die met de winkel te maken hebben zeg maar.
 
nicole
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 oktober 2011
Contacteer:

Re: webwinkel met tassen en accessoires te koop aangeboden.

15 oktober 2011

Bedankt voor je reactie,

Onze accountant is nog bezig met de precieze berekeningen, maar wij hadden tussen de 200 en 700 euro omzet per maand, dit had veel meer kunnen zijn als we meer tijd hadden gehad om er iets 'groots' van te maken, maar wij hebben het te druk gekregen met onze andere werkzaamheden. ik weet niet met welke software de site gemaakt is. Wij hebben de site door iemand laten ontwerpen, hij werkt samen met iemand die al het technische gebeuren achter de site regelt. Onder aan onze website staat wel de link, naar deze ontwerper.
De bestellingen en voorraad worden automatisch via de site bijgehouden. Wij willen dit jaar nog alles rond hebben met een eventuele verkoop, dus de prijs is goed onderhandelbaar.
 
moncherry
Berichten: 245
Lid geworden op: 22 februari 2011
Locatie: veghel
Contacteer:

Re: webwinkel met tassen en accessoires te koop aangeboden.

15 oktober 2011

Ik kan geen bod maken en of uitbrengen op iets wat ik niet precies weet wat het is!
Met de informatie die ik nu heb is het voor mij niks waard!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Chantal Zuiderbaan
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 november 2011
Contacteer:

Re: webwinkel met tassen en accessoires te koop aangeboden.

04 november 2011

Beste tassenparade, Ik zag je bericht staan en ik kan eventueel nog wel wat tassen gebruiken voor mijn webshop, voornamelijk leren tassen.
Wil je ook alleen tassen verkopen? Zo ja, wat zijn de inkoopprijzen?

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,
Chantal Zuiderbaan.
 
Chantal Zuiderbaan
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 november 2011
Contacteer:

Re: webwinkel met tassen en accessoires te koop aangeboden.

04 november 2011

Beste tassenparade, Ik zag je bericht staan en ik kan eventueel nog wel wat tassen gebruiken voor mijn webshop, voornamelijk leren tassen.
Wil je ook alleen tassen verkopen? Zo ja, wat zijn de inkoopprijzen?

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,
Chantal Zuiderbaan

http://www.lerentassenwinkel.nl