Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
webshophoudertje
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 januari 2012

Logivert software

11 februari 2012

------
mod edit:
Gebleken is dat gebruiker webshophouder geen beginnend webshophouder is maar reeds sinds 2009 gebruik maakt van LogiVert Software. Dit neemt niet weg dat webshophouder toch niet helemaal tevreden is met de software en daarom blijft het bericht ongewijzigd.
Voor andere ervaringen met LogiVert verwijs ik naar dit draadje: http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=1530

------
Als toekomstig webshop-houder heb ik diverse forums de laatste 4 maanden in de gaten gehouden en op de voet gevolgd.

Logivert Mijn Webwinkel prijst zichzelf als zijnde goed, betrouwbaar, geen kennis voor programmeren/computerkennis noodzakelijk, onbeperkte artikelen mogelijk, met Aurore contract staat er op hun site krijg je upgrades gratis, en een paar regels verder staat dat je "korting" krijgt op upgrades.

Ik heb inmiddels ook veel contact gelegd met diverse gebruikers van het forum van Logivert en dat liegt er niet om. Als gebruikers kritisch zijn op het forum worden ze gewoon geweigerd en worden ook teksten geheel of gedeeltelijk verwijderd van het forum omdat blijkbaar andere/nieuwe klanten niet mogen lezen dat het veelal niets dan ellende is wat Logivert met zich meebrengt. Ik heb bovenstaande zelf geconstateerd, en tevens van een 10-tal gebruikers van Logivert doorgekregen. De laatste maanden is er geen enkele update ( hun noemen het pre-release) foutloos geweest. 1 fout wordt opgelost, maar veel andere fouten komen ineens tevoorschijn in de updates. Tevens geven ze aan dat een Pre-release niet gebruikt mag worden in een bedrijfs-kritische omgeving, maar tegelijkertijd schrijven ze op het forum naar gebruikers met problemen: uw probleem wordt bij de volgende pre-release opgelost. Heel erg vreemd als je die niet eens mag gebruiken, en geeft dus aan dat je problemen vaak helemaal niet of niet snel worden opgelost.

Als je het hele forum eens goed leest zie je eigenlijk ook ontzettend veel klachten en zaken die niet of niet goed werken.

Ik kreeg Logivert door als mogelijke kandidaat voor ons, maar inderdaad, als je kritisch bent ( dat zijn volgens mij alle ondernemers die afhankelijk zijn van hun webshop) dan zit je bij Logivert zo te zien en te lezen niet goed en zul je iets anders moeten zoeken.

Ik heb ook ontzettend veel voorbeelden van het disfunctioneren van de software van Logivert en zal dat binnenkort met de voorbeelden die ik ontvangen heb van vele gebruikers die anoniem willen blijven ( wat begrijpelijk is omdat ze anders ook van het forum geweerd worden) hier publiceren zodat eenieder deze ervaringen kan lezen.
Men heeft dan zelf de keuze om te beoordelen hoe dit pakket en zeker ook de 3 medewerkers ( ik heb gehoord dat er 3 mensen voor Logivert werken) omgaan met u als klant.

Wordt vervolgt.

Groeten van iemand die dit pakket zeker niet zal gaan gebruiken.
Laatst gewijzigd door eentje op 14 februari 2012, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel aangepast, edit toegevoegd.
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Logivert software

11 februari 2012

Ookal ben ik geen fan van LogiVert software... maar ik moet wel zeggen dat je hier heel kort door de bocht gaat.

a) Negatieve ervaringen worden altijd breed uitgemeten en positieve ervaringen eigenlijk nooit be/genoemd.

b) Als ik jou criteria moet toepassen op alle ecommerce software zowel closed source als open source dan hebben alle pakketten "niets dan problemen" .

Kijk alleen maar naar de buglist van Magento.

Hoe Logivert met hun forum omgaat tja... het is hun forum en het staat natuurlijk anderen vrij om een alternatief forum op te richten.

Als je hier met ervaringen van derden aan komt dan moet je ze wel kunnen onderbouwen, dat hoeft niet in het openbaar, je kan het eerst bespreken met 1 van de mods of met de admin maar ik geef nu alvast aan dat ik ervaringen die niet van jou persoonlijk zijn ga verwijderen als ik ze niet kan controleren.

Dus ervaringen van anderen mogen best alleen dan met bronvermelding in de post of kenbaar gemaakt aan mods en/of admin.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Logivert software

11 februari 2012

Wij zijn op zich redelijk tevreden Logivert gebruikers. Op dit moment zijn we wel aan het overstappen op andere software maar dit heeft niets te maken met problemen met de software. Eerder met dingen die er gewoon nóg niet mee kunnen en wij wel graag willen.

Hoe jij nu over de software praat is, in mijn ogen, gewoon onzin en, wat Eentje al zei, heel erg kort door de bocht.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
veke
Berichten: 734
Lid geworden op: 18 augustus 2010

Re: Logivert software

11 februari 2012

Ik ben ook nog aan het knoeien/stoeien met logivert sofware. (hoop in augustus online te zijn)
Maar ik denk dat alle software wel gebreken heeft.
Ze hebben de laatste tijd wel veel problemen, laten we hopen dat ze snel opgelost worden.
Maar voor 200 a 300 euro kan je ook geen perfectie verwachten.
Het logivert forum dient eigenlijk ook meer voor de gebruikers.
Bij echte problemen moet je bij logivert zelf zijn.

Naar mijn mening zijn ze iets teveel met nieuwe dingen bezig geweest ipv de standaard dingen eerst te verbeteren.
Maar snap wel dat ze met de nieuwe items zoals aurore wel wat meer kunnen verdienen.
Maar hoop dat ze ook snappen dat ze gebruikers zonder aurore op lange termijn niet in de kou mogen laten staan. (want dat is nog altijd de grootste groep)


Dus effe afwachten en kijken hoe het vordert, maar de topic starter is een beetje te negatief.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Jemico
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 januari 2011

Re: Logivert software

11 februari 2012

Hoi Hans van H.,

Dit is wel een heel niet nette manier om je gram te halen omdat je (tijdelijk)verbannen bent. (na keer op keer LogiVert op hun eigen forum in het kwaad daglicht gezet te hebben) Jij bent de eerste in al die jaren die (tijdelijk) verbannen is.

Je maakt met je shop <knip> al jaren gebruik van het LogiVert pakket en dat je nu tegen problemen aan loopt en hier niet meegeholpen wilt worden door niet mee te willen werken aan het oplossen van het probleem kan LogiVert niets aan doen.
Het enige wat je de laatste maanden aan het doen bent is alles (en zo blijk nu overal) maar aan te pakken om weer te klagen over dat het pakket zo veel problemen heeft (veel al ongegrond en door eigen fouten). Maar zoals gezegd laat je je niet helpen met het probleem.

Ik hoop dat je inziet dat je al die tijd die je aan het steken bent om lv zwart te maken beter kan steken in het samen oplossen van jou probleem. Ze hebben je keer op keer een helpende hand geboden die jij keer op keer afwijst! Ja dan houd het een keer op.

Ik hoop voor alle (tevreden) gebruikers dat je hiermee stopt voor je een bedrijf als lv kapot maakt en ons alle dupeert!
Laatst gewijzigd door eentje op 14 februari 2012, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: link verwijderd, naam geanonimiseert.
 
Roberto
Berichten: 100
Lid geworden op: 02 januari 2010
Locatie: Winterswijk
Contacteer:

Re: Logivert software

12 februari 2012

Als toekomstig webshop-houder heb ik diverse forums de laatste 4 maanden in de gaten gehouden en op de voet gevolgd.
...................
Groeten van iemand die dit pakket zeker niet zal gaan gebruiken.
Verbaast dit te lezen. Hans van H...... daar je al jaren gebruik maakt van deze software dus over toekomstig webshop-houder spreken lijkt me nogal vreemd over komen, op het forum van Logivert heb je al vanaf 28 Sep 2009 inmiddels 243 berichten gezet. Zeker je slot zin is dan ook verbazend: Groeten van iemand die dit pakket zeker niet zal gaan gebruiken. Het lijkt meer op een actie je gram te halen op andere forums omdat je (tijdelijk) verbannen bent. (na keer op keer LogiVert ten onrechte op hun eigen forum in het kwaad / beschuldigend daglicht gezet te hebben alsmede meerdere waarschuwingen.)
 
Loek
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 augustus 2016

Re: Logivert software

19 augustus 2016

Bij heel lang getwijfeld te hebben om iets over logivert te zeggen.
Denk ik dat het wel heel belangrijk is voor eventuele nieuwe klanten die een webwinkel willen aanschaffen.
Ik heb het een paar maanden geleden ook gedaan omdat je bij Logivert onbeperkt artikelen kunt uploaden.
Dat was een uitkomst voor mij, niet dus niets anders dan een fout melding op fout melding.
En zoals er al eerder werd gezegd op deze site de fout ligt niet bij logivert maar bij u.
Na weken proberen meer dan 150 uur erin gestopt nog steeds de zelfde fout melding.
Na steeds bellen email sturen en met de hosting partij gebeld nog steeds niet opgelost.
Het probleem krijgen ze ook niet opgelost zolang ze niet iemand erop zetten die er daadwerkelijk verstand van heeft.
Nou eindelijk toch op het internet gekregen na 150 uur ik dacht nu heb ik het eindelijk voor elkaar.
Nou niet dus de site deed er ongeveer 12 seconden over om een pagina te laden bij elke klik die je deed.
Blijkt de man die normaal op de support zit vrij te zijn ik dacht nee hé.
Nou soms heb je dan ook wel eens geluk een plaats vervanger aan de lijn ik moet zeggen super geholpen en nog eens netjes te woord gestaan.
Dus de site werkt nu redelijk en is ook best vrij snel.
Bedankt hiervoor dat mag ook wel eens gezegd worden.
Alleen nu het volgende probleem wij krijgen een prijs update dus de prijzen moeten worden aangepast.
En je raad het al weer de zelfde fout meldingen dus geen prijs update.
Want je support tijd is voorbij en als je nu support wil kost datConsultancy op afstand
Uurtarief: € 82,50 *Minimale afname: 30 minuten
Nou als je dat keer 150 uur doe weet je dat je hier niet aan moet beginnen tenzij je maar een paar artikelen heb dan zou je misschien hier iets aan hebben.
Nogmaals ik hou er niet van om negatieve dingen te schrijven.
Maar er is niets van gelogen.
Een tip voor Logivert zet de juiste mensen op de juiste plaats en zult merken dat er veel meer gebruikers positieve dingen zullen schrijven.
Dus sorry Logivert.
Met vriendelijke groet.
Een nog steeds teleur gestelde klant.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht