Bèta testers SendCloud gezocht

1
Voor SendCloud zoeken we een aantal bèta testers die ons nieuwe verzendsysteem willen testen. Het systeem is nog vol op in ontwikkeling en we zoeken input van maximaal (10) webshops.

Wat is SendCloud?
SendCloud verbetert het logistieke proces van uw webwinkel. Verzenden wordt goedkoper, sneller maar vooral makkelijker. Ons gehele systeem functioneert in de cloud, zodat je er overal en altijd gebruik van kan maken. SendCloud werkt niet met contracten, je kan het dus systeem vrijblijvend proberen. SendCloud verzend alles via PostNL.

SendCloud is dus een systeem waardoor u makkelijker en goedkoper pakketten verzend via PostNL.

Waarom SendCloud?
SendCloud is de ideale verzendoplossing voor de kleine tot middelgrote webwinkel. U verzendt goedkoper en bespaard dagelijks tijd.

Geen gedoe meer met bonnetjes bewaren, betaal alles achteraf op factuurbasis. Facturen kunt u betalen met iDeal of via automatisch incasso.

De kern van SendCloud is het gebruiksgemak. Het gehele systeem is ontworpen met de gebruiker in het gedachten. Het is ook mogelijk om een koppeling te maken met ons systeem. Hiervoor is een API ontwikkeld. Daarnaast zijn verschillende modules (voor webshopsystemen) in ontwikkeling.

Bèta
Op dit moment draaien we nog een bèta, daarom kan ik jullie de zeer scherpe prijs per pakket aanbieden. Daarnaast kunnen klanten die in de bèta fase klant worden direct invloed uitoefenen op de functies van SendCloud.

Indien jullie interesse/vragen hebben hoor ik het graag. Je kan altijd contact met me opnemen via mail: rob(at)sendcloud.nl
Dé slimme verzendservice voor online retailers, verzend gemakkelijker en goedkoper met PostNL, DHL & Same Day Delivery.

Re: Bèta testers SendCloud gezocht

2
Een lijst van die "scherpe tarieven" is op jullie site nergens te vinden. Er zijn al een aantal bedrijven die deze of een vergelijkbare service aanbieden. Dus een link naar de tarieven die jullie bieden graag!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Bèta testers SendCloud gezocht

12
De brievenbusmodule van SendCloud is een mogelijkheid om gefrankeerde verzendetiketten uit te printen. Het tarief is gewoon de volle mep, net zoals de digitale postzegel.
Het wachten is dus op een aanbieder die een dergelijke service biedt met kortingen die vergelijkbaar met- of minimaal in de richting gaan van de kortingen die een frankeermachine oplevert.

Re: Bèta testers SendCloud gezocht

13
Maurice schreef:Is er meer informatie over hoe wat en waar met de post/pakketten zelf?
word het opgehaald? moet het naar centraal punt gebracht worden? Wat houd de brievenbuspost module in?
De pakketten kunnen nog niet opgehaald worden. Dit zit wel in de planning. Om de pakketten te versturen kan je ze gewoon naar een PostNL servicepunt brengen (postkantoor).
Dé slimme verzendservice voor online retailers, verzend gemakkelijker en goedkoper met PostNL, DHL & Same Day Delivery.

Re: Bèta testers SendCloud gezocht

14
BertB schreef:De brievenbusmodule van SendCloud is een mogelijkheid om gefrankeerde verzendetiketten uit te printen. Het tarief is gewoon de volle mep, net zoals de digitale postzegel.
Het wachten is dus op een aanbieder die een dergelijke service biedt met kortingen die vergelijkbaar met- of minimaal in de richting gaan van de kortingen die een frankeermachine oplevert.
Hierover hebben we een aantal gesprekken gevoerd met PostNL. Echter dit is op korte termijn nog niet mogelijk. Wij hopen dit op de langere termijn te kunnen integreren.
Dé slimme verzendservice voor online retailers, verzend gemakkelijker en goedkoper met PostNL, DHL & Same Day Delivery.

Re: Bèta testers SendCloud gezocht

15
Frankeermachines leveren ook een korting bij PostNL op, dus het verbaast mij dat dit via bedrijven als MyParcel en SendCloud (nog) niet mogelijk is. Wie veel briefpost verstuurt is dan aangewezen op een investering in een apart frankeerapparaat (aanschaf, huur, onderhoudsabo en dure inkt), terwijl het via het net plus een etikettenprinter veel gemakkelijker en eigentijdser kan.
Je kunt raden wat daarachter zit :!:

Re: Bèta testers SendCloud gezocht

19
Tot heden helaas geen goede ervaringen met jullie moet ik zeggen.

Allereerst was ineens de dienst onbruikbaar door overmacht. (lullig maar ok..)
Nu hebben we enkele weken, ruim een maand uit men hoofd een aantal php bugs gemeld aan jullie waardoor orders niet afgemaakt kunnen worden. (geen download)
zelfs ticket systeem was onbruikbaar.

Tot heden geen enkele feedback ontvangen, of terugkoppeling dat het weer zou werken..
Kortom, idee is goed uitwerking (en communicatie) laat te wensen over.

tot heden dus helaas nog bij PostNL aan het shoppen..
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.

Re: Bèta testers SendCloud gezocht

20
Op dit moment ben ik ook aan het testen.
Omdat mijn eigen koerier failliet is gegaan moet ik wel over op iets nieuws.

Vorige week begonnen bij sendcloud eerste zendingen die ik heb aangemaakt gaat het prima.
Enkel moet er nog wel veel veranderen zitten nog veel fouten in waar ik me aan stoor hopelijk werken ze dit allemaal bij.

Prijs vind ik nog wel erg hoog hopelijk kan dit zakken, als dit niet zakt ga ik wellicht nog ergens anders kijken nu eerst maar is eventje beginnen met labels aan te maken daar.

Re: Bèta testers SendCloud gezocht

21
Ik gebruik het nu af en toe.. de prijs is niet het beste maar nog steeds beter dan de normale postnl deze btw krijg je teminste terug.

Voor de rest werkt het prima pakket aan maken en dan stikker printen heen brengen en klaar.. rekening krijg je over 2 week. vind het beter dan dpd op het moment want dat is echt een bende hier.. :(

Wat ik wat tegen vallen vind is dat er langzaam tot niets met je vraag gebeurt heb ik het idee.

een paar week geleden heb ik alle nummers gebeld die ik hoorde te bellen als ik een vraag had. alle nummers werden niet opgenomen toen maar gemailt niets van gehoord. toen ben ik zelf maar wat aan het proberen gegaan en dat werkte voor zo ver ik kan zien.
Goedkoop en kwalitatief hoogstaand voer? Dat kan
www.genzobiedmeer.nl

Re: Bèta testers SendCloud gezocht

22
Maurice schreef:Tot heden helaas geen goede ervaringen met jullie moet ik zeggen.

Allereerst was ineens de dienst onbruikbaar door overmacht. (lullig maar ok..)
Nu hebben we enkele weken, ruim een maand uit men hoofd een aantal php bugs gemeld aan jullie waardoor orders niet afgemaakt kunnen worden. (geen download)
zelfs ticket systeem was onbruikbaar.

Tot heden geen enkele feedback ontvangen, of terugkoppeling dat het weer zou werken..
Kortom, idee is goed uitwerking (en communicatie) laat te wensen over.

tot heden dus helaas nog bij PostNL aan het shoppen..
Beste Maurice,

Ik heb het even gecontroleerd ik heb geen ticket ontvangen. Zou je me een mailtje kunnen sturen op rob @ sendcloud.nl. Dan ga ik er direct mee aan de slag.

Edit: Ik heb een mail teruggevonden, echter de error die je gevonden hebt is al een tijdje geleden opgelost. Nog bedankt voor het melden van de problemen en excuses voor het ontbreken van de terugkoppeling.

Rob
Dé slimme verzendservice voor online retailers, verzend gemakkelijker en goedkoper met PostNL, DHL & Same Day Delivery.

Re: Bèta testers SendCloud gezocht

24
henze schreef:een paar week geleden heb ik alle nummers gebeld die ik hoorde te bellen als ik een vraag had. alle nummers werden niet opgenomen toen maar gemailt niets van gehoord. toen ben ik zelf maar wat aan het proberen gegaan en dat werkte voor zo ver ik kan zien.
Excuses we hebben te maken gehad met een verminderde bereikbaarheid tijdens de vakantieperiode. Dit zal vanaf heden niet meer voorkomen.
Dé slimme verzendservice voor online retailers, verzend gemakkelijker en goedkoper met PostNL, DHL & Same Day Delivery.

Re: Bèta testers SendCloud gezocht

27
Ik heb me aangemeld want ik was wel benieuwd naar de tarieven.
Werd hierover gebeld.
Nadat ze me een aanbod hebben gedaan, heb ik uitgelegd dat ik bij Myparcel toch wel een stuk goedkoper uit ben daarna werd er gezegd zoiets van Oke dat kan, en bijna direct opgehangen.

Probeer dan in ieder geval met goede argumenten iemand toch binnen te hengelen...

Re: Bèta testers SendCloud gezocht

28
henze schreef:een paar week geleden heb ik alle nummers gebeld die ik hoorde te bellen als ik een vraag had. alle nummers werden niet opgenomen toen maar gemailt niets van gehoord.
SendCloud schreef:Excuses we hebben te maken gehad met een verminderde bereikbaarheid tijdens de vakantieperiode.
Sorry hoor, maar 5 telefoonnummers en niemand neemt op?! Ik was ook nieuwsgierig en de website zelf ziet er gelikt uit maar als op 5 nummers niemand opneemt dan is dat een slecht teken en reden om elders te kijken. Dat is dan ook mijn advies, het is geen hobby wat je uitoefent.

Re: Bèta testers SendCloud gezocht

30
Zazuco schreef:Ik heb op zondag avond een vraag gemaild aan SendCloud, en kreeg binnen 10 minuten antwoord. Ondanks dat het geen dringende vraag was. Vind ik toch wel netjes.
Ja, op zondagavond... Als je op werkdagen tijdens kantooruren vijf nummers afbelt en nog niets hoort, verandert het perspectief.