3
LaptopPlus schreef:www.vitunique.nl misschien?
Dat is een normale webshop.
Ik bedoel echte groothandels of leveranciers in (voedings)supplementen
en Sportvoeding....
Die aan dropshipping doen of gewoon een aantrekkelijke inkoop-prijs hebben. Wie kan me helpen?

Groeten van Mario

4
Ik vraag me af of die bestaat... Dropshipping staat nog in de kinderschoentjes in Nederland, er zijn enkele grotere zoals Pixmania en daar houdt het al snel bij op. Dan heb je soms nog webshops die het erbij doen, maar dat is echt zoeken. Je kan een gooi doen bij Salehoo, maar dat is niet gratis en ook geen garantie dat je ook daadwerkelijk iets vindt.

Waarom eigenlijk dropshipping?

En je leveranciers vindt je toch gewoon door op de verpakking te kijken? Schrijf de fabrikanten aan wie de distri doet voor Nederland. En in google krijg ik toch ook erg veel hits op de zoekterm 'leverancier voedingssupplementen', kan je daar niks mee?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

7
webwinkelsucces schreef:Volgens mij moet je de supplementen uit Amerika halen. Dat scheelt behoorlijk wat marge!
Maar het nadeel is dat je dan een voorraad in moet slaan...

leverancier sportvoeding

8
Wat denk je van:
Performance nutrition, daar kun je leuke afspraken mee maken.

Succes
www.blijfvitaal.nl, voedingssupplementen, sportvoeding en spierverzorgingsproducten.
Alleen het beste is goed genoeg.

Re: (voedings)supplementen-leveranciers die dropshippen

9
Hallo,

de webshop voor een vriend (klant) van me doet aan dropshipping (groothandel)
Contacteer hem op info@extremeandfit.eu en je krijgt antwoord!

Vaak alles op voorraad en anders 4-8 werkdagen geleverd!
Hij levert ook aan sportscholen en in het buitenland het meest.

Concurrentie in Nederland is groter zeg ik eerlijk, maar daarom doet hij het goed in het buitenland. Maar je kan altijd zelf proberen via hem!

Je krijgt altijd uitstekende kortingen...