Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Chantall
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 mei 2013

1MODA

12 mei 2013

Heeft iemand ervaring met de webshop 1MODA.eu? Je hebt namelijk geen KvK nummer nodig om te bestellen, maar ze geven wel heel weinig product informatie.
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: 1MODA

12 mei 2013

Groothandels in het algemeen geven op de site sowieso weinig informatie of kopieren deze vaak gewoon 1 op 1 door van het merk. Ik zie de toegevoegde waarde er ook niet van. Als groothandel is het ook niet de taak om het product te gaan omschrijven of iets dergelijks. Dat kost veel te veel tijd.


Ga eens met ze om tafel zitten en neem het assortiment door.
 
lovingfashion
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 juni 2013

Re: 1MODA

13 juni 2013

Als het goed is moet je bij http://www.1moda.eu wel een KvK & BTW nummer hebben. Ik bestel hier altijd mijn schoenen, ze leveren binnen 1a2 dagen & staan altijd voor je klaar. Wel zal ik oppassen met wat je aanschaft, of je nou een KvK nummer hebt of niet, jouw gegevens worden opgeslagen en de belastingdienst heeft inzagen in deze gegevens. Wat ik dus probeer te zeggen is dat de belasting bij je kan komen aankloppen omdat jij geen officieel bedrijf bent & je inkomen niet opgeeft.
Ook jij hoort over je omzet gewoon btw te betalen.

Succes!
 
cherry
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 maart 2016

Re: 1MODA

09 maart 2016

Blijkbaar is deze informatie niet up to date.
Het bedrijf 1moda.eu is slecht bereikbaar, maar dat zachtzinnig uitgedrukt.
Geregistreerd, een bestelling geplaatst. En geen gehoor gehad over deze zending.
Ook nadat ik meerde keren het contactformulier heb ingevuld,
hierdoor heb ik besloten telefonisch contact op te nemen op het telefoonnummer vermeldt op de site.
Je krijgt een antwoordapparaat dat het telefoonnummer bezet is en vervolgens een muziekje hoort op de achtergrond.
En zo kan je nog een half uur blijven wachten. En het maakt niet uit op welk tijdstip je belt.
Géén aanrader! Slecht geholpen ,zeer slecht.
Als ik niks hoor moet ik dus zelf naar dit bedrijf om gehoor te halen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
erma65
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 april 2016

Re: 1MODA

04 april 2016

Hallo Cherry
Heb je inmiddels al contact met 1moda gehad?
Ik heb namelijk ook een bestelling gedaan op 29 maart 2016
en nog niets van ze gehoord
ze zijn ook niet te bereiken via email en telefoon
mvg Erik
 
Brendanieland
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 april 2016

Re: 1MODA

05 april 2016

Ook besteld zou morgen binnen moeten zijn. Bestelling staat al dagen op gereed maar waarom nog niet verzonden? Probeer ze te bellen raar bandje en uiteindelijk wordt de verbinding verbroken en op het contact formulier krijg ik meerdere malen al geen reactie!
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: 1MODA

06 april 2016

SBI: 46425 Groothandel in mode-artikelen
SBI1: 46424 Groothandel in schoenen
SBI2: 46499 Groothandel in overige consumentenartikelen (non-food) n.e.g.
Medewerkers: 1
 
1moda
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 augustus 2015

Re: 1MODA

15 april 2016

Hierbij een reactie van 1MODA. Door een overweldigende vraag de afgelopen maanden hebben wij niet alle support mails even snel kunnen beantwoorden. Daardoor zijn er vragen pas na een tijdje beantwoord. Onze oprechte excuses hiervoor.

Wij zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen. Alle bovenstaande kwesties zijn inmiddels naar behoren opgelost. Mochten er vragen zijn, dan zijn ze altijd welkom via het contactformulier op onze website of telefonisch 077-7777788. Wij staan u graag te woord. 

Met vriendelijke groet,

Chiu Wah Li
1MODA Support Team
 
Demi
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 juni 2016

Re: 1MODA

21 juni 2016

Niet bestellen!
Zouden geld terugstorten omdat mijn bestelde items niet meer op voorraad waren.
Dit is inmiddels langer dan een maand geleden. Ze negeren mijn mails en de telefoon wordt nooit opgenomen.
 
1moda
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 augustus 2015

Re: 1MODA

21 juni 2016

Beste Demi,

Er moet hier iets verkeerd gegaan zijn. We kijken het voor u na en zullen u direct berichten via ons support ticketing systeem.
Houd uw e-mail svp in de gaten.

Met vriendelijke groet,

Chiu Wah Li
1MODA Support Team
 
Jersey Fashion
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 januari 2017

Re: 1MODA

02 januari 2017

Had ik deze forum maar eerder gevonden!!! Had veel irritatie en tijd gescheelt, dit gezien er inderdaad niet ogenomen wordt als je belt & emails niet beantwoorden worden.
Wacht al 2 weken op een creditnota die mij telefonisch is toegezegt op 20 december jl. door de heer Li zelf. Maar tot mijn spijt nog steed geen creditnota ontvangen!!!
 
Chantalvdlaan
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2017

Re: 1MODA

12 mei 2017

Had ik ook maar eerder deze pagina gevonden. Alweer een gedupeerde waarmee jullie je afspraken niet nakomen. Ruim 600 euro heb ik jullie betaald. En jullie leveren niks. Er zijn afspraken gemaakt dat ik mijn geld per direct terug gestort zou krijgen. Vervolgens heb ik nog geen cent van jullie gezien. En wordt er zowel telefonisch als per mail niet gereageerd. Hopelijk lossen jullie dit per direct op. Ik ben namelijk niet de eerste persoon waarbij jullie dit doen. En een aangifte is zo gedaan, want dit is gewoon oplichting!
 
1moda
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 augustus 2015

Re: 1MODA

21 april 2018

Omdat wij naar aanleiding van het bovenstaande vragen van klanten krijgen, lijkt het mij goed om even te reageren vanuit 1MODA. 

Ik heb nagekeken wat er aan de hand was met de betreffende klant / bestelling.

De door de klant bestelde artikels waren helaas niet meer leverbaar door de verkoper. Wij hebben het bedrag binnen 10 werkdagen teruggestort op de rekening van de koper.

Het kan zijn dat in mei 2017 het wat drukker is geweest dan normaal (seizoen), waardoor er niet adequaat is gereageerd op de mail / telefoon van de klant. Wij hebben dit verbeterd en er wordt nu altijd binnen 24 uur gereageerd.

[wervende tekst verwijderd]

Mochten er vragen zijn, dan zijn wij bereikbaar op 077-7777788 of via e-mail support@1moda.eu

Met vriendelijke groet,

Chiu Wah Li
1MODA Support Team
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 23 april 2018, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Wervende tekst verwijderd.