Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
lovingfashion
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 juni 2013

Groothandel in China Fashion GEZOCHT

13 juni 2013

Beste Allemaal,

Uiteraard is het mogelijk zelf in te kopen van uit China, dit heb ik ook al meerdere keren gedaan via verschillende sites.

Maar toch vind ik het fijner als een bestelling binnen 2 dagen word geleverd of dat ik de items kan zien.

Om deze redenen zoek ik een Groothandel/Reseller in Nederland die groot inkoopt in China en dit weer verkoopt in Nederland.

Het gaat om Fashion & Musthaves uit China, denk aan : broeken, shirts, sieraden, schoenen, petjes & zonnenbrillen.

Heeft iemand enig idee hoe ik zo'n persoon kan vinden? Ik kan namelijk NERGENS wat vinden.

HELP?!

Alvast bedankt!
 
joe77
Berichten: 35
Lid geworden op: 25 april 2013
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Groothandel in China Fashion GEZOCHT

15 juni 2013

beste lovingfashion

waarom Chinees producten ?
die zijn eigenlijk overal te krijgen
Bent u Benieuwd naar ons of de nieuwste collectie volg ons op FB @jhnewtrend
tassen, portemonnees,horloges en parfum http://www.jhnewtrend.nl/
 
Dutchvogue
Berichten: 17
Lid geworden op: 16 juni 2013

Re: Groothandel in China Fashion GEZOCHT

17 juni 2013

Ik denk dat je dan gewoon naar de confectiehuizen of de beurzen moet gaan... Anders moeten wij samen eens koffie drinken, als DutchVogue is opgezet ga ik na een tijdje kleding gaan inkopen en dan is groter inkopen altijd handig. Heb altijd al de intentie gehad om van DutchVogue ook een soort groothandel te maken omdat ik DutchVogue eerst als sieradenmerk ga neerzetten.
Let op: ondernemers gezocht die opzoek zijn naar een creatieve campagne voor een startersprijs. Mail me: ria@thinkpinkmarketing.com
 
lovingfashion
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 juni 2013

Re: Groothandel in China Fashion GEZOCHT

23 juni 2013

beste lovingfashion

waarom Chinees producten ?
die zijn eigenlijk overal te krijgen

Bedankt voor je reactie! De Chinese mode is erg gewild, ziet er prima uit & is te betalen.
Hier door bespaar ik en kan ik meer inkopen. Alle groothandels zitten in het buitenland, http://www.unm-fashion.com/en_shop_gjxa ... hbid=20094 is er hier één van.

Er bestaan tientallen van deze sites, maar zelf vind ik het te riskant om een grote bestelling te plaatsen.

Vandaar dat ik zo'n groothandel zoek, alleen dan in Nederland. Dan is het eventueel ook mogelijk om de items te bekijken.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
joe77
Berichten: 35
Lid geworden op: 25 april 2013
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Groothandel in China Fashion GEZOCHT

24 juni 2013

wat voor producten wil jij van China bestellen ??
als de vraag mag ?
Bent u Benieuwd naar ons of de nieuwste collectie volg ons op FB @jhnewtrend
tassen, portemonnees,horloges en parfum http://www.jhnewtrend.nl/
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht