Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Lili Brasil
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 september 2010
Locatie: Sao Paulo Brazilie
Contacteer:

Aangeboden betrouwbare leverancier voor uw verkoop!

21 september 2010

Hallo

Bent u al een tijdje van plan om een eigen webshop te starten of iets te willen verkopen via gratis adverteersites maar heeft u nog geen betrouwbare leverancier gevonden?
Dan bent u bij het juiste adres!
Wij zijn gevestigd in Brazilie Sao Paulo en hebben diverse contacten met braziliaanse leveranciers en leveren braziliaanse producten aan verkopers in Nederland.

Wij leveren voornamelijk:

• Slippers van diverse merken (Havaianas,Ipanemas,Grendha,Dupe)
• Schoenen diverse items (High heels, Peep toes, Sandaaltjes,Ballerinas)
• Babykleding diverse items (Rompers,Kruippakjes,Speentjes,Sokjes,Pyamas,slofjes etc)
• Lingerie diverse items (strings,Bh`s,Boxers,Tanga`s,Strapless bh`s etc)
• Haar producten diverse items (Skala,Gold,Novex,)
• Nagelproducten diverse items (Casco Cavalo,Lorena,Risque,Dote)
• Jeans die de billen liften (Sawary jeans en andere merken)

De bovenstaande lijst is een kleine indicatie van producten die wij aan u kunnen leveren.
Uiteraard is het mogelijk om andere producten te leveren indien beschikbaar.


Wat kunt u van ons verwachten:

• Betrouwbaarheid en serieus.
• Stipt met verzendingen
• Wij kunnen u producten leveren voor een goede inkoopprijs
• Wij kunnen u producten leveren in diverse aantallen
• Wij kunnen u producten verzenden met diverse verzendtijden en diverse verzendkosten
• Alle pakketten die wij leveren beschikken over een eigen Track & Trace code.
• Correspondentie via de mail,telefonisch of via Skype mogelijk.(ma t/m vrij)
• Een goede samenwerking
• Mogelijkheid om een test sample (tegen betaling) toe te sturen.



Wat verwachten wij van u:

• Betrouwbaarheid en serieus
• Stipt met betalingen
• Een goede samenwerking



Mocht u enige vragen hebben kunt u ze gerust stellen.
Mailen kunt u naar Lilibrasil2010@live.com
Uw email wordt binnen 48 uur beantwoord.
Wij zijn bereikbaar via de mail van maandag tot vrijdag

Met vriendelijke groet,

LiliBrasil: Uniek,Trendy & Betaalbaar!
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

21 september 2010

Kan ik eens komen kijken in jullie magazijn? Ik ben altijd wat sceptisch tegenover partijen met alleen een gratis webmail adres. Zonder website enzo. Maar als ik een keertje mag langskomen en het ziet er allemaal geweldig uit, ben ik snel overtuigd hoor.
 
Lili Brasil
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 september 2010
Locatie: Sao Paulo Brazilie
Contacteer:

21 september 2010

Sorry dit zal misschien overkomen als een neppe oproep maar dat is het niet.

Wij zijn gevestigd in Brazilie Sao Paulo dat zal u vast wel kunnen nachecken dmv het IP adres waarmee wij ons hebben aangemeld.

Wij beschikken niet zelf over een website aangezien wij producten leveren op aanvraag.

U vraagt een product aan en wij kijken of wij het voor u kunnen leveren.


Nogmaals dit is een serieuze oproep!!
Gelieve ook serieus te reageren.
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

22 september 2010

Ik vertrouw dit helaas ook niet helemaal!
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

22 september 2010

Sorry dit zal misschien overkomen als een neppe oproep maar dat is het niet. Nogmaals dit is een serieuze oproep!! Gelieve ook serieus te reageren.
Je hoeft niet meer te zeggen dat dit geen oplichterij is. Maar bedenk wel, wat de reden is, dat jij in je vorige bericht zelf besluit dat je 3x moet zeggen dat je serieus bent? Hoe denk je dus zelf dat je overkomt?

Maar goed, je krijgt het voordeel van de twijfel van me. Dus je bent een Braziliaanse groothandel zonder website, met een gratis live.com mail adres met het jaartal 2010 erin en je bent uniek trendy en betaalbaar.

Heb je wat Nederlandse referenties voor me? Waarbij ik even na kan gaan hoe zij het werk met jou hebben ervaren? Het liefst partijen die met grote regelmaat en al langere tijd met je samenwerken?
 
joelphil
Berichten: 183
Lid geworden op: 22 juli 2010

22 september 2010

Nou foto's kan ze wel tonen hoor, kijk maar: http://www.myspace.com/376562696/photos ... ili/281397 :lol:
 
hhh
Berichten: 223
Lid geworden op: 20 maart 2010

22 september 2010

Nou foto's kan ze wel tonen hoor, kijk maar: http://www.myspace.com/376562696/photos ... ili/281397 :lol:
Hihi ja die had ik ook al gevonden :roll:
Zo krijg je de mannelijke klanten wel binnen natuurlijk.
 
Lili Brasil
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 september 2010
Locatie: Sao Paulo Brazilie
Contacteer:

22 september 2010

Sorry dit zal misschien overkomen als een neppe oproep maar dat is het niet. Nogmaals dit is een serieuze oproep!! Gelieve ook serieus te reageren.
Je hoeft niet meer te zeggen dat dit geen oplichterij is. Maar bedenk wel, wat de reden is, dat jij in je vorige bericht zelf besluit dat je 3x moet zeggen dat je serieus bent? Hoe denk je dus zelf dat je overkomt?

Maar goed, je krijgt het voordeel van de twijfel van me. Dus je bent een Braziliaanse groothandel zonder website, met een gratis live.com mail adres met het jaartal 2010 erin en je bent uniek trendy en betaalbaar.

Heb je wat Nederlandse referenties voor me? Waarbij ik even na kan gaan hoe zij het werk met jou hebben ervaren? Het liefst partijen die met grote regelmaat en al langere tijd met je samenwerken?


Hallo Dirk jan.


Volgens mij heb jij de oproep verkeerd gelezen en dat is jammer.
Laat ik het even duidelijker maken.
Wij zijn GEEN groothandel dus waarom zouden wij een website moeten opzetten?
Ten tweede wij zijn gevestigd hier in Brazilie Sao Paulo en hebben contacten hier met diverse leveranciers van de bovengenoemde producten die geleverd kunnen worden.
Dat wilt dus zeggen dat wij een tussen schakel zijn wij kopen op AANVRAAG de producten in en versturen die naar de koper die een eigen webshop bezit.
Dat houdt in werk voor ons en verkoop voor de verkoper een WIN WIN situatie.

De koper laat weten wat voor producten hij wilt aanschaffen wij gaan kijken of die producten beschikbaar zijn maken daar fotos van, maken een offerte op van de kosten, de koper zorgt voor de betaling, wij kopen de producten in en sturen het op met daarbij een bij behorende Track & Trace code en de koper heeft dus uiteindelijk zijn product.

De reden dat wij gebruik maken van een live.com emailadres is dus omdat wij geen website hebben en de reden dat er 2010 in staat is omdat wij ook dit jaar pas zijn begonnen met het idee.

Wij zijn dus pas begonnen en daarom ook op zoek naar meer kopers om zaken mee te doen wat is daar mis mee?

Er zijn vele goedkope producten hier beschikbaar en er zijn genoeg webshops in Nederland die op zoek zijn naar een leverancier die goedkoop goederen leveren.

dus wat hier een oplichting aan is is mij een raadsel want deze advertentie is alleen maar goed bedoeld.

Daarnaast de reden dat er 3x gemeld wordt dat dit een serieuze oproep is is omdat het ook een serieuze oproep is.

Het is mogelijk om telefonisch contact met ons op te nemen of eventueel via Skype (ivm de kosten)
Wat u het beste uitkomt voor vragen kunt u een PB sturen.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

22 september 2010

Maar Lili Brasil mag ik je een ding duidelijk maken? Niet altijd het beste product, de goedkoopste prijs of de beste deal wint. Naast kwaliteit moet je ook vertrouwen leveren. Dat doe je naar mijn idee nog niet voldoende.

Op dit moment moet ik je geloven op je woord. Dat is heel mooi, maar ook vrij risicovol. Ik denk niet dat er mensen zijn op dit forum, die zaken doen puur op het vertrouwen dat het wel goed zit. Je zult toch wat bewijs moeten leveren. Je kunt toch een Youtube filmpje maken van de leveranciers? Van de producten? Kan ik bijv. wat gratis sample artikelen ontvangen om een idee te krijgen van hoe die slippers of schoenen eruit zien?
 
Lili Brasil
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 september 2010
Locatie: Sao Paulo Brazilie
Contacteer:

22 september 2010

Maar Lili Brasil mag ik je een ding duidelijk maken? Niet altijd het beste product, de goedkoopste prijs of de beste deal wint. Naast kwaliteit moet je ook vertrouwen leveren. Dat doe je naar mijn idee nog niet voldoende.

Op dit moment moet ik je geloven op je woord. Dat is heel mooi, maar ook vrij risicovol. Ik denk niet dat er mensen zijn op dit forum, die zaken doen puur op het vertrouwen dat het wel goed zit. Je zult toch wat bewijs moeten leveren. Je kunt toch een Youtube filmpje maken van de leveranciers? Van de producten? Kan ik bijv. wat gratis sample artikelen ontvangen om een idee te krijgen van hoe die slippers of schoenen eruit zien?

Hallo Dirk jan

Ik kan mij best voorstellen dat je er zo over denkt
Maar naar mijn mening is de kwaliteit hier van de producten net zo goed als de producten in Nederland en Goedkoper dus waarom zou dat een reden zijn om de producten niet aan te schaffen?

Laat ik het dan even over Havaianas slippers hebben die zijn onwijs duur in Nederland en hier kun je ze voor een schijntje krijgen terwijl het precies hetzelfde product is maar alleen in een ander land.

En ja ik kan mij ook voorstellen dat mensen niet zomaar zaken doen gebaseerd alleen op vertrouwen maar wij moeten ook ergens beginnen.

Daarnaast is het zeer zeker mogelijk om test samples te versturen dat zouden wij eventueel naar jou kunnen doen om enigzins het vertrouwen op te bouwen en te laten zien dat wij wel degelijk serieus en betrouwbaar zijn.

Maar in hoe verre blijf je test samples naar klanten sturen om hun vertrouwen te winnen?
Dat zou ons alleen maar meer kosten dan opleveren begrijp je mijn punt?

Nogmaals wij zijn zeer zeker bereid om test samples toe te sturen alleen zit daar wel een limiet aan.

Wij hebben ook fotos van bepaalde producten die al verzonden zijn naar particuliere klanten die kunnen wij eventueel toemailen.

Daarnaast weten wij dat de koper zo voorzichtig mogelijk probeert te zijn wat betreft het aanschaffen van producten en wij zijn zeer zeker bereid om te laten zien dmv test samples toe te sturen dat wij wel degelijk goede bedoelingen hebben.

MVG