Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
dborneman
Berichten: 132
Lid geworden op: 16 december 2011
Contacteer:

Inkoopsoftware: Ervaringen Embedded ERP voor Magento?

17 juni 2013

Ik ben op het moment aan het kijken op welke manier ik de inkoop van mijn webshop verder kan professionaliseren. Op het moment worden producten vanuit een excel sheet besteld waarbij de persoon die de bestellingen plaatst vaak weet van welke producten meer of minder besteld moet worden. Dit wordt gedaan met behulp van de Magento export functie.

Nu wil ik het liefst dat een software pakket meet per product hoeveel er verkocht wordt per dag/week/maand en dat ik vervolgens opgeef dat er voor een X periode voorraad moet worden ingekocht voor de webshop. Vervolgens kan ik per leverancier dan een purchase order uitdraaien. Nu zag ik dat dit kon met bijvoorbeeld Embedded ERP voor Magento, maar ik heb hier zelf verder geen ervaring mee.

Hoe doen jullie dit? gewoon met de standaard webwinkel software of externe pakketten die zijn aangesloten op je webwinkel? Mocht er iemand ervaring hebben met Embedded ERP dan hoor ik het ook graag! Alvast bedankt voor alle reacties!
 
Rudy
Berichten: 1067
Lid geworden op: 05 maart 2011

Re: Inkoopsoftware

17 juni 2013

Ik gebruik Embedded ERP van Maison du Logiciel voor Magento, en dat werkt perfect. Als je daar vragen over hebt wil ik je wel helpen. Laat maar weten in een PB of mailtje.
 
Rudy
Berichten: 1067
Lid geworden op: 05 maart 2011

Re: Inkoopsoftware: Ervaringen Embedded ERP voor Magento?

20 april 2014

Aanvullend op mijn post hierboven heb ik onlangs een review geschreven over deze Magento module. Lees een review vanuit eigen ervaring. Embedded ERP review.
 
brentpham
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mei 2018
Contacteer:

Re: Inkoopsoftware: Ervaringen Embedded ERP voor Magento?

25 mei 2018

Beste Rudy, jouw inbegrepen link is een 404 link.
Andere beoordelingen van Embedded ERP hier gevonden: http://magentodownload.net/embedded-erp-reviews/
Ik heb dus een ERP-systeem met POS en inventaris nodig, wat moet ik nu gebruiken?
I love webwinkel
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht