buste/hoofd voor oorbellen display

1
Het overkomt mij nog wel eens dat klanten oorbellen bestellen en dat ze het dan willen retourneren omdat ze de oorbellen te zwaar of te groot vinden. Deze informatie is gewoon te vinden op de product pagina maar mensen nemen niet altijd de aandacht om dit te lezen... Ik zoek dus een hoofd of buste waar ik de oorbellen aan kan hangen zodat de grootte beter te zien is voor klanten. Ik heb een beetje rond gezocht maar ik kan niet een goed aanbod vinden. Tips?

Re: buste/hoofd voor oorbellen display

4
Waarom zoek je geen echt model. Als het budget krap is kan je misschien je buurmeisje, nichtje of iemand anders die je kent vragen model staan? Dat zal toch echt een veel beter resultaat geven dan wat je krijgt met een stuk plastic.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: buste/hoofd voor oorbellen display

5
Rudy schreef:Waarom zoek je geen echt model. Als het budget krap is kan je misschien je buurmeisje, nichtje of iemand anders die je kent vragen model staan? Dat zal toch echt een veel beter resultaat geven dan wat je krijgt met een stuk plastic.
Dat is wel handig, maar zodra een paar oorbellen in die oren van het model hebben gezeten, kun jij ze niet meer verkopen ivm hygiëne ;).
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook