Trade Mart Utrecht ervaringen?

1
Hallo,

Heeft er iemand ervaringen met de Trade Mart Utrecht? Zo ja, is dit nuttig om hier naartoe te gaan? Het lijkt mij namelijk een hele goede manier van leveranciers zoeken en met hun in contact komen.
Graag jullie mening.

Groetjes,
Hester

2
Hangt er vanaf wat je zoekt en op welke niches jij je richt.

3
Ik ga een webwinkel beginnen in woonaccessoires, heb op de site gekeken en een bezoek aan de Trade Mart lijkt me handig.

Re:

4
Hester schreef:Ik ga een webwinkel beginnen in woonaccessoires, heb op de site gekeken en een bezoek aan de Trade Mart lijkt me handig.
In dat geval kun je zeker terecht op de trademart, zorg er wel voor dat je overtuigd kan laten zien wat je plannen zijn. De meeste standhouders op de trademart zijn niet echt happig op webwinkels.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Trade Mart Utrecht ervaringen?

5
Ik ben er ook geweest toen ik net was begonnen maar heb er eigenlijk niet heel veel aan gehad. Ja, je ziet interessante leveranciers en producten maar je kan er niets mee omdat ze niet aan je willen leveren (vanwege de winkeliers bescherming) of je moet voor veel te grote bedragen in één keer inkopen.
Sommigen leveren via een cash and carry en verwijzen je dan daarheen door, maar dan heb je hetzelfde assortiment als de andere honderden webwinkels in woonaccessoires :wink: