Gezocht: David Jones tassen

1
Goedenavond,

Voor mijn tassenwebshop mooietaskopen ben ik op zoek naar tassen van het merk David Jones. Dus geen O. Villavi.

Mondjesmaat kom ik ze ergens tegen. De afwerking van deze tassen is uitstekend en de tassen hebben zelden gebreken.

Vandaar dat ik er graag meer van zou willen hebben in de shop.

Wie weet waar ik deze tassen kan kopen. Geen oude collectie.

Groeten,

Ineke :)

2
Kijk, ik weet nu in ieder geval dat ik mijn vraag niet voor niets gesteld heb.

Het is vrij lastig mooie tassen te vinden die niet iedereen heeft. Maar we blijven zoeken.

Een ander merk dan???

4
Hoi Ineke,

Als je je webwinkel URL wilt promoten op het forum, wil je dat dan doen via je profiel? Je kunt daar een onderschrift instellen, hoef je het niet telkens te noemen en gevoelsmatig komt het minder opdringerig over bij ervaren forumleden omdat op andere forums het ook zo werkt.

David Jones tassen zijn wel te vinden maar ik weet niet wat de groothandel is van bijvoorbeeld deze winkels:
www.tas.nl/david-jones-tassen/
www.hipperz.nl/shop/category/david-jones-tassen/
http://www.tasanova.nl/webwinkel/vmchk/ ... s-tas.html

Bel deze winkels eens op en vraag wie hun leverancier is? Niet elke webwinkel werkt aan zo'n verzoek mee.... maar wie niet waagt wie niet wint!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Gezocht: David Jones tassen

5
Oke zal het niet meer doen.

En stom, inderdaad schrijf ik de naam van mijn webwinkel nog verkeerd ook.

Tja wat zal ik zeggen van het idee om andere webwinkels te benaderen. Toen ik net begon heb ik toch zeker wel 50 webwinkels (velen met tassen) benaderd voor link ruil. Van de 50 krijg je er van 5 een reactie die op 1 na allemaal negatief zijn.

Trouwens als ik heel eerlijk ben en men vraagt mij waar ik een bepaalde tas vandaan heb waar ik veel moeite voor heb moeten doen, zou ik dat exact gaan vertellen??? Even nadenken, nee.

Ik kan er ook wel aankomen, maar mondjesmaat en ik wil dan ook wel graag nieuwe collectie en geen tassen van eerdere collecties.

Maar ik blijf zoeken en ga het vinden ook!!!

Hartelijk dank voor jullie reactie :D
http://www.mooietaskopen.nl

Re: Gezocht: David Jones tassen

6
Ineke schreef:Oke zal het niet meer doen.
Tja wat zal ik zeggen van het idee om andere webwinkels te benaderen. Toen ik net begon heb ik toch zeker wel 50 webwinkels (velen met tassen) benaderd voor link ruil. Van de 50 krijg je er van 5 een reactie die op 1 na allemaal negatief zijn.

Trouwens als ik heel eerlijk ben en men vraagt mij waar ik een bepaalde tas vandaan heb waar ik veel moeite voor heb moeten doen, zou ik dat exact gaan vertellen??? Even nadenken, nee.
Precies; je slaat als winkelier je eigen ruiten in als je je concurrentie gaat helpen, zonder dat je er zelf ook maar iets mee opschiet..
Ik kan er ook wel aankomen, maar mondjesmaat en ik wil dan ook wel graag nieuwe collectie en geen tassen van eerdere collecties.

Maar ik blijf zoeken en ga het vinden ook!!!
Goede instelling :) Uiteindelijk vindt je je leverancier wel. Ik heb er ook een hele tijd over gedaan om een goede leverancier te zoeken voor het product dat ik verkoop, maar het is uiteindelijk gelukt. Probeer het ook eens buiten nederland te zoeken. Vooral binnen de EU stelt "importeren" weinig voor, en soms kun je wat meer marge pakken als je je producten in het buitenland koopt.

Ik weet niet of de prijzen interresant genoeg zijn, maar de duitse amazon site levert ook een paar David Jones tassen. Ze leveren tegenwoordig gratis naar nederland als ik me niet vergis;

http://www.amazon.de/gp/search/ref=sr_n ... 1287685598

Re: Gezocht: David Jones tassen

7
Hartelijk dank voor je reactie.

Ik heb even gekeken op de site die je hebt doorgegeven. Helaas is dit niet wat ik zoek.

Maar inderdaad is het een optie om eens buiten Nederland (wel binnen de EU) te gaan zoeken.

Ik zoek gewoon mooie en kwalitatief goede tassen waar niet elke shop mee vol hangt.

Wij blijven zoeken. :D
http://www.mooietaskopen.nl

Re: Gezocht: David Jones tassen

8
Ben je al eens op de Trade Mart in Utrecht geweest? Volgens mij staan daar ook wel bedrijven met tassen. Of bekijk de website van Trade Markt, dan de exposanten bekijken en naar aanleiding daarvan website's bekijken en eventueel benaderen.

Re: Gezocht: David Jones tassen

9
Op een verzamelsite van groothandels en andere aanbieders adverteert dit bedrijf met David Jones tassen:
M.T.S.-TREND-SHOP
Gartmannstr.7
47506 Neukirchen-Vluyn
Germany
Telephone 02845-9489820 / 0162-9819444
Fax 02845-9489821

Misschien kun je daar wat mee?

Re: Gezocht: David Jones tassen

11
tipje:

lees je eerst even in voordat je in je beste Duits gaat bellen, vooral je eerste indruk is bij Duitse leveranciers heel belangrijk.

Duitsers zijn niet van het "je-en en jij-en" een Duitser spreek je aan met zijn titel en zeker niet met zijn voornaam.

Dit is een goed artikel over zakendoen in Duitsland. (http://www.zibb.nl/10237132/Eigen-zaak/ ... n-tips.htm)

Succes met je tassen en met de Duitse leverancier, als je daar trouwens éénmaal binnen bent, en je hebt het vertrouwen gewonnen heb je een leverancier voor het leven.

Re: Gezocht: David Jones tassen

12
Vince75,
Ook namens mij dank voor je tips, ik heb voor mijzelf ook een aantal groothandels in Duitland gevonden met interessante produkten en zal je tips in gedachten houden.