Groothandels dameskleding & accessoires van nu.

1
Ik ben opzoek naar groothandels in dameskleding en accessoires van nu. De dameskleding waar het om gaat is moderne broeken/spijkerbroeken, T-shirtjes/shirtjes, vesten, bloesjes, schoenen, sjaals, sieraden, tassen etc.
Eigenlijk alles wat met de mode van nu te maken heeft.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...

Re: Groothandels dameskleding & accessoires van nu.

2
Ga eens kijken bij de Amsterdam Fashion Centre, hiervoor moet je wel kvk geregistreerd zijn volgens mij. Maar daar vind je veel merken bij elkaar waar je vaak ook direct kunt inkopen/afspraken kunt maken. Dan heb je nog de modefabriek, een beurs waar merken de nieuwe collecties presenteren. Hier vind je natuurlijk de grote merken zoals g-star etc, maar ook kleinere merken met betaalbare kleding. Hiervoor moet je ook kvk geregistreerd zijn.
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook

Re: Groothandels dameskleding & accessoires van nu.

3
Hilda schreef:Ga eens kijken bij de Amsterdam Fashion Centre, hiervoor moet je wel kvk geregistreerd zijn volgens mij. Maar daar vind je veel merken bij elkaar waar je vaak ook direct kunt inkopen/afspraken kunt maken. Dan heb je nog de modefabriek, een beurs waar merken de nieuwe collecties presenteren. Hier vind je natuurlijk de grote merken zoals g-star etc, maar ook kleinere merken met betaalbare kleding. Hiervoor moet je ook kvk geregistreerd zijn.
Ik heb hier weleens tentamens, dus ik kan niet zeggen dat ik er écht ben geweest, maar ik heb altijd de indruk dat het een beetje een dode boel is.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.