'Mobiel' pashokje, waar te vinden?!

1
Voor de events die ik vanaf April ga draaien dit jaar ben ik nog op zoek naar een mobiel pashokje. Nu ben ik al redelijk lang op zoek geweest, maar eigenlijk nog niks betaalbaars kunnen vinden. Wel één of twee voor een belachelijke dure prijs en anders alleen bedrijven die voor absurde bedragen verhuren.

Mijn eisen zijn dat het pashokje makkelijk en snel alleen is op te bouwen, niet al te duur (t/m 100 euro?), stevig (dus bestand is tegen wat wind) en niet al te groot is (genoeg ruimte om in te passen, maar niet dat het teveel ruimte inneemt als ik niet een hele grote stand heb bv.)

Misschien ben ik wel verkeerd aan het zoeken, hopelijk hebben jullie dit eens voorbij hebt zien komen bij een bedrijf? Of weet iemand waar ik een mobiel pashokje kan kopen?
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: 'Mobiel' pashokje, waar te vinden?!

12
Als je het realistische bekijkt en het zelf gaat maken kom je voor een stevige versie niet uit met 100 euro.
Ga maar eens wat schroefjes halen en wat metalen buis enz enz. Dan zit je al zo aan de 100 euro. Ja kan natuurlijk ook lichter materiaal gebruiken zoals PVC buis. Maar dan is het weer niet zo super stevig.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl