Diverse leveranciers gezocht (met spoed)

1
Ik wil graag als zelfstandige aan de slag. Loondienst is niet mijn ding en ik verlang heel sterk naar de vrijheid om mijn passie voor mode en schoonheid in al haar facetten met de wereld te delen. Het is echter zo dat ik geen contacten heb in de modewereld, maar wel z.s.m aan de slag wil. Webshop is al helemaal klaar (omdat ik niet kon wachten), maar het vinden van de juiste leveranciers heeft mij tot nu toe (na maanden zoeken) weinig tot niets opgeleverd. Ben jij of ken je een leverancier op het gebied van excentrieke en sexy mode - dito schoenen - schoonheidsproducten - lifestyleproducten (in en om het huis) - originele geschenkjes? Wil je dan z.s.m. contact opnemen, wie weet kunnen wij iets voor elkaar betekenen?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Diverse leveranciers gezocht (met spoed)

10
Als je aan de slag wilt in de modewereld ga je bellen....Je gaat eens langs bij het World Fashion Centre....of je duikt de catalogus in van Alibaba, want daar vind je producten als je een goedkoop product wilt aanbieden. Genoeg schoenen met naaldhakken van 20 cm met letterlijk en figuurlijk garantie tot de voordeur.