Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
bramreints
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 juni 2014

De beste leveranciers Cosmetica/Persoonlijke Verzorging

03 juni 2014

Hallo mede e-commercers!

Voor een aantal van mijn webshops zou ik me graag meer gaan richten op Cosmetica, Persoonlijke Verzorging en (gezicht) crème.

Dit voor de vrouw en heel belangrijk, ook voor de man! Zonder producten voor de man heeft het geen zin namelijk.

Ik vroeg me dus af wie van jullie leveranciers kennen die deze producten aan zouden kunnen bieden. Via Google vind ik er vrij weinig namelijk.

Alvast bedankt allemaal!
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: De beste leveranciers Cosmetica/Persoonlijke Verzorging

03 juni 2014

Hallo,

Nu rest mij een vraag. Hoezo zou een webshop zonder producten voor mannen niet kunnen werken?

Verder zou je misschien duidelijker moeten zijn met wat je wil. Er is zoveel in cosmetica, waarbij zelfs verschillende niches te kiezen valt.

Dus wat wil je?
 
bramreints
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 juni 2014

Re: De beste leveranciers Cosmetica/Persoonlijke Verzorging

03 juni 2014

Excuses en bedankt voor de feedback.

Eigenlijk zou voornamelijk crèmes willen verkopen. Dagcreme, nachtcreme, oogcreme. Dit op één plek. Maar wel meer gericht op de mannen dan op de vrouwen. Dit met een zeer uitgebreide assortiment.

Als het kan een optie om direct naar de klant te verzenden maar niet perse noodzakelijk.

Alvast bedankt.
 
Romano
Berichten: 266
Lid geworden op: 13 juni 2014
Contacteer:

Re: De beste leveranciers Cosmetica/Persoonlijke Verzorging

17 juni 2014

Hallo!

Wellicht kan ik je hierin van dienst zijn. Ik produceer sinds eind oktober vanuit half-fabrikaat met etherische oliën o.a. dag- en nachtcrèmes en bodylotions. Ik heb zes verschillende geurlijnen standaard in mijn assortiment, maar kan ook specifieke geuren met etherische oliën voor je componeren indien dat gewenst is.

Wellicht handig dat je me dan een privéberichtje stuurt met je mailadres en wat je precies zoekt. Dan kan ik je de nodige informatie zenden.

Groet,
Romano
Geurcomponist in hart en ziel... Maar voor kant-en-klare producten met heerlijke geuren, kun je deze direct aankopen in mijn webwinkel.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
beautygirl
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 december 2014

Re: De beste leveranciers Cosmetica/Persoonlijke Verzorging

23 december 2014

Ik heb een eigen beautysalon en de leverancier waarmee ik samenwerk is Ultra Cosmetics BV. Ze leveren prachtige cosmetica (ook voor de man) en daarnaast helpen ze mij in mijn sales en marketing. Een echte aanrader!
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: De beste leveranciers Cosmetica/Persoonlijke Verzorging

23 december 2014

Ga je nu overal spammen?
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: De beste leveranciers Cosmetica/Persoonlijke Verzorging

24 december 2014

Reclame
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht