Geschikte printer voor 150-200 A4-tjes zwart (per dag)

1
Dag mensen,

Wij maakten altijd gebruik van een Xerox Phaser 6010N printer, echter zijn hier 4 soorten toners voor benodigd. Omdat wij enkel kleur zwart nodig hebben zijn we eens verder gaan kijken. De andere kleuren zijn immers toch overbodig :) Tevens merkten we dat vrij snel een toner vervangen diende te worden, de kosten hiervan zijn best fors te noemen! We printen zo'n 150-200 a4-tjes per dag.

Nu hebben we een eenvoudige Canon i-SENSYS LBP6000B staan, lekker makkelijk en eenvoudig met enkel een zwarte toner, echter merken we dat deze behoorlijk snel vervangen dient te worden. Tevens hebben we het idee dat deze printer het aantal niet helemaal soepel kan 'handelen'.

Daarom mijn vraag: weten jullie een geschikte printer voor zo'n 150-200 a4-tjes per dag waarbij enkel kleur zwart benodigd is? Hoor graag wat jullie aanbevelen, dank!

Michel

Re: Geschikte printer voor 150-200 A4-tjes zwart (per dag)

4
Vroeger heb ik lease contracten verkocht van printers maar ik zou het je afraden. Als je het geld heb zelf een printer kopen. En zelf toners blijven kopen tenzij alle A4 foto's zijn. Maar wanneer het zwarte tekst is is het goedkoper om zelf toners te kopen.

De xerox printer die je nu hebt is speciaal ontwikkeld om foto's mooi en goed af te drukken met een soort waxtoner.
Voor al je andere dingen gewoon een tonerprinter (dus geen cartridges) maar op poeder basis.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.